opel vectra hararet

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SERHAT1299

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
45
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
hararet ibresi

arkadaşlar bende bu hafta sonu yeni aldığım aracımla 100-150 km yol kat ettim.hararet ibresinde dikkatimi çeken şeyler oldu.şöyle ki; aracım ilk kontak dan sonra uzun süre ısınmıyor yani ibre sabit kalıyor.sanki dizel araba gibi.trafiğin olmadığı zamanlarda aracın göstergesi 90 dereceyi bulmuyor hatta 80 85 arasında yolun durumuna göre (yokuş yukarı yada aşağı)oluyor.trafik de ise hararet ibresi 90 biraz geçiyor orada kalıyor.bu durumda aracımda bir sorun var mıdır.yoksa vectra için olağan bir durum mudur.
aracım vectra 2005 model benzinli 190.000km de.yardımcı olursanız sevinirim.
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar bende bu hafta sonu yeni aldığım aracımla 100-150 km yol kat ettim.hararet ibresinde dikkatimi çeken şeyler oldu.şöyle ki; aracım ilk kontak dan sonra uzun süre ısınmıyor yani ibre sabit kalıyor.sanki dizel araba gibi.trafiğin olmadığı zamanlarda aracın göstergesi 90 dereceyi bulmuyor hatta 80 85 arasında yolun durumuna göre (yokuş yukarı yada aşağı)oluyor.trafik de ise hararet ibresi 90 biraz geçiyor orada kalıyor.bu durumda aracımda bir sorun var mıdır.yoksa vectra için olağan bir durum mudur.
aracım vectra 2005 model benzinli 190.000km de.yardımcı olursanız sevinirim.

termostadı kontrol ettirin. açık kalmış gibi gözüküyor... 90 ve üzeri civarında olmalı ...90nın altına düşmemeli ısındıktan sonra. ve genelde çalıştırdıktan sonra hava eksi derecelerde değilse 5-10 dakika arasında normal çalışma sıcaklığı olan 90 veya 92 (motorun koduna bağlı) dereceye ulaşması gerekir..
 

SERHAT1299

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
45
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
termostadı kontrol ettirin. açık kalmış gibi gözüküyor... 90 ve üzeri civarında olmalı ...90nın altına düşmemeli ısındıktan sonra. ve genelde çalıştırdıktan sonra hava eksi derecelerde değilse 5-10 dakika arasında normal çalışma sıcaklığı olan 90 veya 92 (motorun koduna bağlı) dereceye ulaşması gerekir..



Tamam çok teşekkürler.fakat forumu kullanmak biraz zor .bu konuyu bulana kadar çok zaman geçti.:rakir:
 

SERHAT1299

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
45
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
C kasanın termostat markası nedir?bilginiz var mı?yada fiyatı konusunda bilgisi olan var mıdır?
 

Karsiyakali

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Ağu 2014
Mesajlar
73
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
iyi forumlar arkadaşlar. aynı sorunu bende yaşıyorum. araç şehir içinde dur kalkda çok hızlı 93 dereceye kadar çıkıyo fan açıyo 85e iniyo ve bunu 2 3 kere yapıyor yolun durumuna gore. Anormal bi durum mudur ?
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
iyi forumlar arkadaşlar. aynı sorunu bende yaşıyorum. araç şehir içinde dur kalkda çok hızlı 93 dereceye kadar çıkıyo fan açıyo 85e iniyo ve bunu 2 3 kere yapıyor yolun durumuna gore. Anormal bi durum mudur ?

85 den aşağıya inmiyosa bence sorun etmeyin. önümüz yaz nasıl olsa... 40 derecelik havalar geliyor. yaz sonunda antfrizi termostadı ve su depo kapağını kontrol ettirirsiniz gerekirse değiştirirsiniz sorun olmaz.
 

SERHAT1299

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
45
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bence de normal elletmeyin.haa termostat değiştirecekseniz de radyatör de değişebilir.çünkü antifiriz li su kuylduğu zaman radyatör deki tüm kaçaklar ortaya çıkabilir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst