Bugün itibari Racechip box taktim arabama, uzun süreli arastirmalarima istinaden. Taktigim marka herkes tarafindan bilinen bir Alman markasi
http://www.ebay.de/itm/321618369403?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
taktiktan sonra 1-2 dakika kullanabildim mesaide olmamdan dolayi. Ayarlarini ise 2-2 olarak yaptim acikca söyleyebilirim turbo etkisini gösterene kadar olan 1. 2. vitesteki hafif titreme bayilma kismi gitti o kisim benzinli gibi oldu,zaten benim icin sorun olan buydu.
Öyle ucuk extrim denemeleri yapmayi hic niyetim yok, bunun icinde bir nedenimde yok araba belli 1.3 cdti verecegi güc max torkta belli..2-2 ayarinida internetten kullanicilarin fikirlerine yorumlarina göre yaptim, zaten gelen kitapcikta güc artim carpanlari yaziyor benim yaptigim ayarin tam orta karar oldugunu düsünüyorum.
Ayrica vites degistirme araliklarim 2500 deviri gecmez,nadirdir 3000 deviri görmem öyle agresif bir kullanim seklim yoktur fakat otobana cikinca basarim buradaki otobanlarda hiz limiti olmadigi icin 200km ye ciktim fakat bunu yaparken zorlamaktan ziyade araba ivmesini kazandigi sürece bastim oda 2-3 defa normalde 130-140km arasi hizda kullanirim.
10000 km de yagini 5000 km de ise hava filtresini degistiriyorum ortalama her 2-3 depoda bir enjeksiyon temizleme ve DPF filtre tikanmasini gideren katkilardan kullaniyorum.
Neyse konuyu fazla dagitmayayim ilerki günlerde performans ve yakit ile ilgili gelismeleri yazarim.
Tesekkürler
http://www.ebay.de/itm/321618369403?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
taktiktan sonra 1-2 dakika kullanabildim mesaide olmamdan dolayi. Ayarlarini ise 2-2 olarak yaptim acikca söyleyebilirim turbo etkisini gösterene kadar olan 1. 2. vitesteki hafif titreme bayilma kismi gitti o kisim benzinli gibi oldu,zaten benim icin sorun olan buydu.
Öyle ucuk extrim denemeleri yapmayi hic niyetim yok, bunun icinde bir nedenimde yok araba belli 1.3 cdti verecegi güc max torkta belli..2-2 ayarinida internetten kullanicilarin fikirlerine yorumlarina göre yaptim, zaten gelen kitapcikta güc artim carpanlari yaziyor benim yaptigim ayarin tam orta karar oldugunu düsünüyorum.
Ayrica vites degistirme araliklarim 2500 deviri gecmez,nadirdir 3000 deviri görmem öyle agresif bir kullanim seklim yoktur fakat otobana cikinca basarim buradaki otobanlarda hiz limiti olmadigi icin 200km ye ciktim fakat bunu yaparken zorlamaktan ziyade araba ivmesini kazandigi sürece bastim oda 2-3 defa normalde 130-140km arasi hizda kullanirim.
10000 km de yagini 5000 km de ise hava filtresini degistiriyorum ortalama her 2-3 depoda bir enjeksiyon temizleme ve DPF filtre tikanmasini gideren katkilardan kullaniyorum.
Neyse konuyu fazla dagitmayayim ilerki günlerde performans ve yakit ile ilgili gelismeleri yazarim.
Tesekkürler