Merhaba arkadaşlar aracım rölantide devir normalden yüksek duruyo bunun sebebi nedir acaba ara sıra böyle oluyo yarım saat falan kullandktan sonra normale dönüyor
Arka cam rezistansı ısınıyor mu baksana bu durumdaMerhaba arkadaşlar aracım rölantide devir normalden yüksek duruyo bunun sebebi nedir acaba ara sıra böyle oluyo yarım saat falan kullandktan sonra normale dönüyor
O durumu pasif partikul temizlemede yapıyo bunda hic bakmadım bunun pasif temizlemeden farkı rolantıde yakıt tuketimi normalken(0.5 lt) pasif temizlemede 1.5lt kadar cıkartıyoduArka cam rezistansı ısınıyor mu baksana bu durumda
Burdan bakınca rölanti düzgün duruyor aracında egr manifold da tıkalı olabilir buda ort. Tüketimi 0.7 ye kadar yükseltirO durumu pasif partikul temizlemede yapıyo bunda hic bakmadım bunun pasif temizlemeden farkı rolantıde yakıt tuketimi normalken(0.5 lt) pasif temizlemede 1.5lt kadar cıkartıyodu
Rölantide yakt tuketiminde problem yok sadece devir saatinin ibresi normalden yukarıda duruyo biraz sürünce normale dönüyo cok nadir böyle oluyorBurdan bakınca rölanti düzgün duruyor aracında egr manifold da tıkalı olabilir buda ort. Tüketimi 0.7 ye kadar yükseltir
Egr manifod temizlet map sensörü filan okumuyordur artık tıkanmıştırRölantide yakt tuketiminde problem yok sadece devir saatinin ibresi normalden yukarıda duruyo biraz sürünce normale dönüyo cok nadir böyle oluyor
Egr manifod temizletmek meşakstli bi is mi hocam ne kadar tutar.Map ve maf sensorlerini temizletmistm bi kac ay onceEgr manifod temizlet map sensörü filan okumuyordur artık tıkanmıştır
@Kaan. hocam benim rölantide hep 0,5-1 arası dalgalanma oluyor . Bazen 0,5 ile açıyoruz bazen daha yüksek değerlerle. Oksijen sensörü halen arızalı . Araç arıza ışığı yakmıyor ama obd de arızayı gösteriyor. Değiştirsem mi yine " usta sorumluluk almak istemedi " daha önce değiştirmemiş olsan değiştirelim derdim dedi ben de ne yapacağımı bilemedim)Burdan bakınca rölanti düzgün duruyor aracında egr manifold da tıkalı olabilir buda ort. Tüketimi 0.7 ye kadar yükseltir
Aynı şekilde bu sensör yüzünden bir abimizin başına gelmeyen kalmadı benzinli turbo 1.6 o araba sensör yeni değişti düzelmedi duman atma vardı telefonla tarif ediyordum neler neler yaptırdı araba dedim abi sensörü yeni taksan arızalı çıkar taktın Bosch dedi dedim Bosch olmaz aracın güçlü ya Delphi yada GM zorunda yeni idi olmadı bu dediğim Delphi aldı taktı araba düzeldi taktığın marka önemli yani ve net arıza göstermeli kod ne veriyor önemli sanırım oda yakmıyor sadece cihazla gözüküyor diyordu@Kaan. hocam benim rölantide hep 0,5-1 arası dalgalanma oluyor . Bazen 0,5 ile açıyoruz bazen daha yüksek değerlerle. Oksijen sensörü halen arızalı . Araç arıza ışığı yakmıyor ama obd de arızayı gösteriyor. Değiştirsem mi yine " usta sorumluluk almak istemedi " daha önce değiştirmemiş olsan değiştirelim derdim dedi ben de ne yapacağımı bilemedim)
Evet hocam sensörün orijinal olup olmadığı şüpheli... en azından ısı- sıcaklık sensörünü çözdüm bu süreçte ... usta sensör sonda arıza falan bir şeyler dedi. Risk alıp orjinali ile değiştireceğim . Lakin sanayiden mi internetten mi temin etsem bilemedim. Sanayiden ısı- sıcaklık aldım kapalı bir poşetin içinde üstünde hiçbir etiketi olmayan bir ürün verdilerAynı şekilde bu sensör yüzünden bir abimizin başına gelmeyen kalmadı benzinli turbo 1.6 o araba sensör yeni değişti düzelmedi duman atma vardı telefonla tarif ediyordum neler neler yaptırdı araba dedim abi sensörü yeni taksan arızalı çıkar taktın Bosch dedi dedim Bosch olmaz aracın güçlü ya Delphi yada GM zorunda yeni idi olmadı bu dediğim Delphi aldı taktı araba düzeldi taktığın marka önemli yani ve net arıza göstermeli kod ne veriyor önemli sanırım oda yakmıyor sadece cihazla gözüküyor diyordu