Servislerden Memnunmusunuz ?

  • Konuyu başlatan SuhAstraJ
  • Başlangıç tarihi

Murat.Dursun

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
163
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
Ynt: Servislerden Memnunmusunuz ?

goxb link' Alıntı:
[quote author=tiamol link=topic=302.msg3885#msg3885 date=1296586686]
aracla ilgili moralim epeyce bozuk. artik aldigima da pismanim diyebiliyorum acikcasi.
Ben çoktan pişman oldum ama bu cümleyi kuran ilk kişi olmak istemedim forumlarda. Çok daha ağır şeyler yazacağım aslında, polemik olsun istemiyorum.
[/quote]

Polemik olsun diye söylemiyorum. Bende tam tersine aldığım için çok memnunum. İyi ki almışım... MasterCard reklamı gibi aldığım zevk değer biçilemez.
Orasından tıkırtı gelmiş burasından su alıyor. Bunlar çözülebilecek sorunlar. Servisteki kişilerin bireysel davranışları sizi yıldırmamalı.
Haklı olduğunuz konuda sonuna kadar gitmelisiniz...Şansınıza almış olduğunuz araç fabrikasyon sorunlu olabilir. Arkadaşınızın aldığı araç ise sorunsuz denk gelmiş olabilir.
Örneğin kendi aracımın oldukça sessiz olduğunu düşünüyorum. Ford , Honda ,Mazda ve BMW 1 kullanan arkadaşlarımda binince aynı fikirdeler.
Servisdeki arkadaşların bu yoldaki öteki araçlarında sesini içeri alır lafı ise tam bir fiyasko , saçmalamışlar.
Tüm kaportanın altı izolasyon malzemesi ile dolu....

Sevgi ve Saygılarımla.
 

akın2

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Ara 2010
Mesajlar
1,897
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Ynt: Servislerden Memnunmusunuz ?

Murat.Dursun link' Alıntı:
[quote author=goxb link=topic=302.msg3889#msg3889 date=1296587812]
[quote author=tiamol link=topic=302.msg3885#msg3885 date=1296586686]
aracla ilgili moralim epeyce bozuk. artik aldigima da pismanim diyebiliyorum acikcasi.
Ben çoktan pişman oldum ama bu cümleyi kuran ilk kişi olmak istemedim forumlarda. ևok daha ağır şeyler yazacağım aslında, polemik olsun istemiyorum.
[/quote]

Polemik olsun diye söylemiyorum. Bende tam tersine aldığım için çok memnunum. İyi ki almışım... MasterCard reklamı gibi aldığım zevk değer biçilemez.
Orasından tıkırtı gelmiş burasından su alıyor. Bunlar çözülebilecek sorunlar. Servisteki kişilerin bireysel davranışları sizi yıldırmamalı.
Haklı olduğunuz konuda sonuna kadar gitmelisiniz...şansınıza almış olduğunuz araç fabrikasyon sorunlu olabilir. Arkadaşınızın aldığı araç ise sorunsuz denk gelmiş olabilir.
֖rneğin kendi aracımın oldukça sessiz olduğunu düşünüyorum. Ford , Honda ,Mazda ve BMW 1 kullanan arkadaşlarımda binince aynı fikirdeler.
Servisdeki arkadaşların bu yoldaki öteki araçlarında sesini içeri alır lafı ise tam bir fiyasko , saçmalamışlar.
Tüm kaportanın altı izolasyon malzemesi ile dolu....

Sevgi ve Saygılarımla.


[/quote]
Vallaha  aracında max sorunla  karşılaşan kişi bu forumda benim ama benim arabamda bile , başka araçların sesini içeri alma sorunu olmadı :)
 

ercub

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
960
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Siteyi ziyaret et
Ynt: Servislerden Memnunmusunuz ?

bahadirusta link' Alıntı:
iyide adamların bir hatası yüzünden araba kaza yapmış ve boyalı bir araca dönüşüyor yaptırsalar ne olur burda 2. elde yaşıyacağınız para kaybınıda düşünmek lazım ama burası türkiye olur böyle şeyler demekte huy olmuş hepimize ne yazıkki benimde başıma gelse bende farklı davranamazdım büyük ihtimal..
haklısınız sn. bahadirusta fakat dediğim gibi hasar sadece tamponda. kaportada olsa sanırım bu şekilde davranmazdım. tampondaki hasarların ikinci elde neredeyse zararı yok. birde çarpan çocuğun halini gördükten sonra daha fazlasını yapmak içimden gelmedi.

sn. drwaverunner ; çok teşekkür ederim..

ps: aracı saat 16.30'da avcılarda işyerime kadar getirdiler. hata yapsalarda düzeltmeye çalışmaları yarım saat geç olsa da sözlerini yerine getirmeleri, forumdaki bazı arkadaşların servis sorunlarını okuduktan sonra opel balkan'ın, kendi hatalarının sorumlulukları hakkında samimi davranabildiği kanaatini oluşturdu bende.
 

Murat.Dursun

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
163
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
Ynt: Servislerden Memnunmusunuz ?

ercub link' Alıntı:
ps: aracı saat 16.30'da avcılarda işyerime kadar getirdiler. hata yapsalarda düzeltmeye çalışmaları yarım saat geç olsa da sözlerini yerine getirmeleri, forumdaki bazı arkadaşların servis sorunlarını okuduktan sonra opel balkan'ın, kendi hatalarının sorumlulukları hakkında samimi davranabildiği kanaatini oluşturdu bende.

Sn. Ercub , geçmiş olsun. Hatayı kabul etmekte bir erdemdir servis ve aracı kullanan bu hassasiyeti göstermiş.
Başka X bir servis aracınız geldiğinde böyleydi diyebilir , size hiç söylemeyebilirdi de?
Çıkardıkları işçilikte kusursuz ise bence buradan tebriği hak ediyorlar. special_Yeah

Tekrar geçmiş olsun.
 

akın2

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Ara 2010
Mesajlar
1,897
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Ynt: Servislerden Memnunmusunuz ?

ercub link' Alıntı:
Evvelki gün, aracı aldığım bayiinin servisi, aracımın fan motorula ilgili bir güncelleştirme yapılacağı ve servise gelmem gerektiği konusunda telefonla beni aradı. bugun için sabah saatlerine randevu aldım ve 9.30 da servise gittim. aracı dışarda park ettim ve servis bankosuna gidip; randevum olduğunu ve güncelleme için çağırıldığımı belirttim. Danışman arkadaş çok geçmeden yanıma geldi kısa bir test sürüşünden sonra servise geri dönüp işleme başladı. Test sürüşü sırasında 1.3 ecoflex motoru ilk kez kullandığını soyledi bu da bana biraz enteresan geldi ya neyse..aradan bir saat geçti aracımın hazır olduğunu alabileceğimi soyledi. Aracın yanına geldiğimde gayr-ihtiyari "yıkatmamışsınız" dedim; demez olsaydım. 10 dak bekle abi dedi, aracı üst kata cıkardı bana da çay soyledi fakaaaat, aracı yıkamaya götüren çocuk cyclone geri görüş kamerası+park sensörleri+kocaman yan aynalarına rağmen geri gelirken oradan çıkmakta olan kendi araçlarının köşesine okkalı bir şekilde vurmuş. Allahtan sadece tampon..kaportaya herhangi birşey olmamış. ֖zür özür üstüne. Olan olmuş, yapacak bir şey yok deyip çözüm üretmelerini istedim. bana araç vereceklerdi fakat kiralık araçları olmadığı için beni işyerime kadar kendi servis araçlarıyla bırakacaklarını, aracımın tamponunuda acilen değiştirip en geç saat 4 gibi işyerime getireceklerini belirttip, uygun olup olmadığını sordular. bende uygun dedim ve işyerime geldim. ama 4 saatte boyanıp kurutulup takılan tampon nasıl olur görücez. bu arada saat 4 oldu..ne arayan ne soran var. bir yarım saat geçsin de bakalım..
Hocam  hiç önemli değil canınızı sıkmayın. Anladığım kadarıyla  sadece tampona çarpmış, ikinci elde tamponun boyanmasının değer kaybı olmuyor benim de tamponun kenarı boyandı bilirkişiye  baktırdım buna değer kaybı yazamayız dedi. Anlıyacağınız geçici bir stresten başka zararınız yok. Aracınızı iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.
 

ercub

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
960
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Siteyi ziyaret et
Ynt: Servislerden Memnunmusunuz ?

geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar. 
 

memberger

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
184
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
50
Siteyi ziyaret et
Ynt: Servislerden Memnunmusunuz ?

Dün itibarıyla benim aracımda milli oldu, yani tanımlanmış 2 kampanya ve forumda hemen hemen tüm araçlarda ortak olan sorunların "çözümü" için ilk servisine girdi. Herşeyden önce şunu belirteyim, kampanyalarla ilgili olarak servisten arayan soran olmadı, forumdaki siz değerli arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine, "Opelin varsa kendi göbeğini kendin keseceksin" düsturuyla kampanya olup olmadığını öğrenmek için aradım.

Anlı-şanlı Ankara Ana Bayii’deki servis müdürünün “canım her araçta da kampanya olacak diye bir kural yok, ondan aramamışızdır” baştan savmacılığı karşısında ısrarım sonucu kampanyaları “tesadüfen” öğrendim. Bunun üzerine “bir an önce getirseniz iyi olur” denmesi üzerine daha kargalar kahvaltısını yapmadan ikinci araç olarak servise giriş yaptım. “Madem aciliyeti vardı neden aramadınız o zaman?” gibi fuzuli bir soruyu da sorma gereği duymadım. 1 saat alır denilen güncelleme için araç serviste tam 8 saat kaldı. Kendi kendime “herhalde bu kadar sürede herşey halledilmiştir, zaten sorunlar da atla deve değildi” şeklinde salak bir ruh hali içerisindeydim. Aracı teslim almaya gittiğimde gün akşama dönmüş, serviste elektrikçi dışında muhatap olabileceğim hiçbir usta kalmamıştı. Zaten ona göre de herşey “normal”di. Bu nedenle ilk ziyaretim sakin ve “polemiksiz” geçti. Neyse lafı uzatmadan dile getirdiğim sorunları ve yaratılan “çözümleri” özetleyeyim:

Sorun 1. Yol bilgisayarı menüsünün kontak kapatılıp açıldıktan sonra her seferinde ilk ekrana (toplam km) dönmesi.
Cevap: Sorun yok, normal. Bu konunun güncelleme ile çözüldüğünü bildiğimi söylememe rağmen, bu konuda bir yazılım, dolayısıyla da bir güncelleme olmadığı söylendi  soruu

Sorun 2. Sileceklerin aşırı derecede iz bırakması ve sesli çalışması.
Cevap: Sorun yok, normal. Bunların silecekleri böyle!!! Ustayla beraber defalarca sileceği denememize ve tertemiz camda bile iz bırakmasına rağmen, kendinden başka kimsenin göremediği “camdaki yağlar ve kir kalıntıları nedeniyle” bu kadar iz kalmasının normal olduğu söylendi. 20 senedir araba kullanıyorum hiçbir aracımda bu kadar iz ve böyle odun gibi çalışan silecek görmedim. Neyse la havle....

Sorun 3. Rölantideki tırtır sesi, ve gaza basınca motor sesine ilaveten fıss fıss şeklindeki gelen ses.
Cevap: Sorun tespit edilemedi, normal. Bu konuda forumda oldukça fazla paylaşım var ve sorunun kaynağı belli. Kaputun sağ üst kısmındaki boruların birbirine temas etmesi nedeniyle oluşan bu sesler kelepçe takılarak gideriliyor. Motor ustası mesaiyi bitirdiği için bu konuda bir “istişare” olmadı. ֖zellikle bu işin peşini bırakmaya niyetim yok.

Sorun 4. Aracı çalıştırdıktan 10-15 sn sonra havalandırma kapaklarından gelen vızıltılar.
Cevap: Sorun yok, normal. Sanıyorum forumda bu sesin yağlama ile giderildiği yazılmıştı. Vızıltılar normalmiş arkadaşlar, sizin araçları boşu boşuna yağlamışlar general_HAHA

Sorun 5. ֖zellikle 1. ve 2. vites geçişlerinin sert olması ve debriyajdan gelen gıcırtı.
Cevap: Yağlama yapıldı.
Sonuç: Her iki sorunda eskisine göre biraz düzeldi, ama tam değil.

Sorun 6. Araç 2. vitesteyken ayak gazdan çekildiğinde motordaki aşırı uğuldama.
Cevap: Sorun yok, normal. (bence de  greatt)

Sorun 7. Alt takımlardan bozuk yollarda lokurtu sesi gelmesi.
Cevap: İşte günün sürprizi burada!!! Hangi dağda kurt öldüyse ön amortisörlerin değişmesine karar verildi. Bunun için Almanya’dan onay alınacağını, ellerinde parça olmadığı ve siparişle 3 hafta içinde geleceği söylendi. Ben yine de kuşkuyla yaklaşıyorum. Parçanın değiştiğini gözümle görmem lazım malum bu konuda geçmişte Opel servislerinde enteresan maceralarım olmuştu.

Rüzgar sesi, ön konsoldan gelen tıkırtılar vb konuların çözülmesinden umudu kestiğim için hiç girmemiştim. Zaten onlar da normaldir. İlk servis maceramdan öğrendiğim kadarıyla araçlarımızın hiçbir sorunu yokmuş arkadaşlar, sizin de bilginiz olsun istedim. Garanti süresi bitmesiyle birlikte “sorun”lar ortaya çıkmaya başlayacağından, “abi bunun da, abi şunun da değişmesi lazım” şeklinde repliklere maruz kalacağımıza eminim.

Bu arada Ankara’daki arkadaşlara sormak istiyorum: Memnun kaldığınız, yukarıdaki sorunların “sorun” olduğunu kabul edip çözüme yönelik bir yaklaşım geliştiren bir servis var mı bildiğiniz? Bu işin peşini kesinlikle bırakmaya niyetim yok  battle_Teroriste
 

goxb

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
392
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Siteyi ziyaret et
Ynt: Servislerden Memnunmusunuz ?

Sn hokamola bu Opis'e benziyor aynı şeyleri yaşadım. Ön amörtisörler değişti 1 hafta sonra lok lok geri geldi
 

memberger

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
184
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
50
Siteyi ziyaret et
Ynt: Servislerden Memnunmusunuz ?

Evet Opis. Ne tesadüf değil mi... walll
 

Murat.Dursun

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
163
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
Ynt: Servislerden Memnunmusunuz ?

hokamola link' Alıntı:
Sorun 4. Aracı çalıştırdıktan 10-15 sn sonra havalandırma kapaklarından gelen vızıltılar.
Cevap: Sorun yok, normal. Sanıyorum forumda bu sesin yağlama ile giderildiği yazılmıştı. Vızıltılar normalmiş arkadaşlar, sizin araçları boşu boşuna yağlamışlar general_HAHA

Bu vızıldama , havalandırma kanalı içinde yönleri (Ayak , govde ve cam bölmeleri) ayarlayan motorun sesi. Anladığım kadarı ile kontak her açıldığında

havalandırma ayarları kendini sıfırlıyor ki içerideki motor düzeneği hareket ediyor.

Gene bir tahmin ama klimayı iklim kontrolunde fullAuto olarak kullandığınızda aracın neresini soğutacağına sistem karar verdiği için motorlar zırt pırt ayar değiştiriyor ve ses yapıyor.
 
Üst