sport modu

MERKEZ

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
2,260
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
Zannedersem sizdeki sport tuşu ile gtc lerdeki sport tuşunun tepkileri aynı olsa gerek.

Tuşa bir defa bastığınızda motor performans a yönelik çalışıyor ani güç üretiyor hissedilir tüketim artışına geciyor. direksiyon tepkileri ve amortisörler sertleşiyor araba adeta odun haline gelir.

yaklaşık 5 sn ekranda esp off yazana kadar basarsanız demin anlattığım özelliklere ilaveten patinaj önleme sistemi ortadan kalkıyor, el freni tepkisi sanki hidrolikmiş gibi direk topki veriyor kayma esnasında keyfinize leke sürecek maymunluklar yapmıyor ancak 110 - 120 km üzeri sizin isteğiniz dışında kaymaya başlarsa inanın toplaması çok güç olur. teçrübeylede sabittir.
 

elpadre

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
4,931
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
1.6 gtc de hıc bır ıse yaramıyor hıc bır sey anlamadım ben o tustan
 

Ejder1903

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
304
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
1.6 gtc de hıc bır ıse yaramıyor hıc bır sey anlamadım ben o tustan

Normal seyir halinde Sport tuşu kapalıyken ayağınızı yarım gazda sabit tutun. Ayağınız gazdayken sport tuşuna bastığınızda ivmelenmeyi farkedeceksiniz. Çünkü fark edilmeyecek gibi değil araç bir anda öne fırlıyor. Vites fark etmez ancak 1. vites 20km hızda denerseniz hızınız tek bir tuşla, ayağınız gazda sabitken 30-35 lere çıkar yani motordan en can alıcı tepkiyi alırsınız. Vites büyüdükçe doğal olarak gaz tepkisi, çekiş azalır ama yinede fark etmemek çok zor.
 
Üst