en kötü durumu conta yakması dır ki umarım deildir..
en kötüsü o değil daha kötüsü var motor bloğunda veya silindir kapağında (genelde ikisinin birleştiği yerde) küçük bir delik veya eğrilik olması gibi
en kötü durumu conta yakması dır ki umarım deildir..
kaçagı bulmakıın en kolay yolunu ögrenmiş oldum 20 gr 3 paket kırmıız kumaş bpyası alıyorsun 1 bardak sıcak su da çözdürüyorsun sonra bunu motor suyuna koyuyorsun karışım saglandıkdan sonra 15-20 km gez yada 1-2 gün sonra alttan üstten iyice bakın nerde kırmızı leke gördünüz ordan kaçak var demekttir onca degişimden sonra bu yöntemi bulduk yaptık hiç biryerden kırmıız leke çıkmadı sonra silinidr blok kapagı açıldı blok yüzey ölçümü yapıldı %30 luk bir egilme varmıştı rektefiye yapıldı kurtuldum
Normal su deposundan mı bahsediyorsunuz ? onda sorun yok . Başka depo varsa bilmiyorum yedek su deposu nerede göremedim yardımcı olurmusunuz ?anladığım kadarıyla heryere bakmışsın ama birde yedek su deposu kapağını değiştir derim kapağın altındaki conta zamanla efsafını kaybediyor ve yüksek basınçta suyu buradan kaçırıyor aynı olay benimde başıma geldi.
geçmiş olsun...evet arkadaşlar malesef benim arabanında silindir kapak contası yandı masraf 1500 tl max. en sonunda yakacam arabayı oda kurtuklacak bende:rulet: