subab lastikleri

katipoglu

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eki 2007
Mesajlar
139
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
selam arkadaşlar arbada yag yakma var 2 yıl önce segman atıldı üst kabak bakıma gitti adam kalitesizmi subab lastiklerimi taktı. yag yakma var 2000 km 1.5 litre yakın eksoz dan yag kokusu geliyor bende segmandanmı lastiktenmi test yaptım karter havalandırmayı actım buhar vermiyor . subab lastiklerinden olduna karar verdim. üstkabak sökülmeden üzerinden degiştirilebilirmi.:confused:
cevabınızı bekliyorum
 

Gry54

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 May 2011
Mesajlar
56
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
youtube da görmüştüm videolarda yapanlar var ama tr de yapabilecek adam varmı derseniz bilemem teferuatlı bir iş.
 

ulubey

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Nis 2011
Mesajlar
142
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
benim aracın lastikleri değişti üst kapak acılıyorr
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,520
Tepki puanı
254
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Bir usta üst kapağı sökmeden yaptığını iddia ediyor ama ben gözümle görmedim.
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
İki yöntem var galiba biri buji yuvasından hava basarak diğeri buji yuvasından özel anahtar ile sübapları tutarak...ama yapan varsa...
hava motor kaçırıyorsa tehlikeli artı bence açılması aynı zamanda sübapların temizlenmesi kurumlardan... en sağlıklısı
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,520
Tepki puanı
254
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Selim Ankara'daki usta dediğin gibi özel bir alet edinmiş, bulunduğu sitede bu işlemi sadece kendisinin yaptığını söyledi ama ne derece sağlıklı bir işçilik ortaya koyuyor bilmiyorum. Risk almaya değer mi, bence değmez, dediğin gibi en temizi sökülerek iyi bir şey yapmak.
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Savaş abi biri dediğim gibi özel buji yuvası anahtarı ile basınclı hava basma ile subapları yuvasında tutmakla yapılıyor ama ya motor üfürüyorsa??? o zaman içe düşme tehlikesi olur diğeride yine buji kısmından özel anahtarla sübapı altdan tutan aletle ama bence motor açılsın o sübaplar kurum bağlamıştır bu arada o karbon temizlenir belki sübaplarda hafif eğikli vardır bunlar açılınca daha sıhatli bir işleme tabii olacaktır
Hava basıncı uygulaması aleti bu hazet 3428
018819ba.jpg
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,520
Tepki puanı
254
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Benim gördüğüm alet bundan değildi.
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Dorğudur Savaş abi bu yazdığım gibi iki türlü imkan var biri basınclı hava sübabları yuvasına bastırıyor yukarıdaki alet biride yine buji deliğinden sübapları altdan yukarı tutan alet oda bu
662.jpg

ama dediğim gibi motorda oluşan kurum sübabaplarda oluşan kurumu ve işin temiz olması için ben olsam açardım
iki resimde kurumu gösteriyor
images

images

artı sübaplarda hafif eğilme varsa bu yine contaya zarar verecek onu görmenin en iyi yolu sökmektir
 
Üst