Triger Seti ve Sente Ayarı

nanotechmilas

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
136
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Merhaba Arkadaşlar yine bnm huysuz sıkıntı yapıyor....
ilk önce zaten en baştan geri çekiş düşüklüğünün yanı sıra geçen hafta bir ustayla beraber trigeri seti değişimi yapıldı zaten eskiside 2 diş kayıktı şimdi sorun şu bazen devir saati rolentide 2000 devire dayıyor ve orda kalıyor vitese takınca arabayı 1000 lere düşüyor ve aracın yakıtı biraz arrtı gibi tüple 100 km 30 lira yakıyorum tabi çekişde hala düşük ama arabanın rolentideki anırmaları falan gitti anlamadım ne oluyor bu arabaya:mad:
 

Fætih

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
9,372
Tepki puanı
2
Puanları
38
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
valla araba şans işi diyorlar ya abi sendeki aynen öyle olmuş.senden önceki sahibi içine mi etmiş arabanın anlamadım gitti...
 

apsimati

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
804
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
otomatik vites araç bu kadar çok arıza veriyorsa en büyük sebep bakımsızlıktır. ( yanlış eller de dahil ) ... bu aracın başına gelen de bu bence...
yoksa kullanım hatası felan olamaz ....
 

nanotechmilas

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
136
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Şuana Kadar 4 Tane Arabam Oldu Benden Sonraki Sahipleri Hep ararlar teşekkür ederler ben nazik kullanan hassas biriyim valla bir araba masraf yaptım ama inat ettim bu arabayıda cillop gibi yapacam zaten az bi sorun kaldı şu yığılma ve çekiş düşüklüğü gittimi yeni döşemeler ve pasta cila yaza mis gibi olacak ama bende bittim yani
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
otomatik vites araç bu kadar çok arıza veriyorsa en büyük sebep bakımsızlıktır. ( yanlış eller de dahil ) ... bu aracın başına gelen de bu bence...
yoksa kullanım hatası felan olamaz ....
Sorun arkadaşta değil sorun kendisinin bilgisi olmayışı ve ikamet ettiği yerde adam gibi usta olmayışı,arkadaşın buraya yazdıklarını tek konu başlığında değil tüm şu bir ayı geçkindir yazdıklarına bir bak sorun arkadaşdan değil anlamadığından ve iş bilemez ustalardan kaynaklanıyor. Arrac çekmiyor diye şanzıman revize ediliyor arac yine çekmıyor,ardından motor bağırıyor gürültülü çalışıyor fazla yakıyor ve en son sente ve rolanti...bunun kullanmakla değil olan sorunun arkasından gelen şikayet ama hep yanliş yerde başlandığıdır. bilmem anlatabildimmi?
 

memoli007

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Şub 2012
Mesajlar
245
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
www.facebook.com
rolantinin kendi kendine yükselmesi düşmesi senin araban için yani X16XEL motorlarda manifold biyerden hava alıyor anlamına gelir. usta söküp takarken bi hortumu takmamış yada yırtık bi hortumu gözden kaçırmış olabilir.
kendin arabayı çalıştır kaputu aç ses dinle rolantide araba çalışırken bir hava sesi geliyormu diye.
özellikle map sensörünün hortumuna ve de depo havalandırma valfine giden hortuma bak serçe parmak kalınlığında hortumlar özellikle kendin çöz bari :)
 

nanotechmilas

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
136
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar Merhaba Valla öncelikle şunu belirteyim
aracın şanzımanın revize edilmeyesi raşnzıamnındaki arıza yüzündendi hani çekiş düşüklüğü ile değil zaten şanzımanda vardı böyle bir arıza ama çekiş düçüklüğününün de bundan olabilceğini düşündük onu en başta belirteyim
onun dışında araç zaten 170000 km de ve ben fazla tizi biri olduğum için motor kulakları ve amorsitör gibi ve hayati önem taşıyan motor yağının rotları falan gibi parçaları keyfe keder değiştirdim

ama çekiş düşüklüğü ayrı bir sorun ama hala giderilebilecek bir çözüm bulamadık
 

apsimati

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
804
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
cahilliğimi hoşgöründe bu araçlarda düz vitesliler gibi debriyaj balatası gibi zamanla aşınan bi sistem var mı.var ise revizyon dediğiniz işlemde buna da müdahale edildi mi ... hani düzlerde çekiş düştü ise ilk akla o gelir ya ...
 
Son düzenleme:

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Yapılan Sente düzeltmesi sonrası sana tavsiyem aracın kompresörünü ölçmen artı arkadaşın dediği gibi rolanti dengesizliği için rolanti temizlemesi artı boğaz ve vakum hortumlara bakman yırtık kaçak vs. bu arada tavsiyem bunların ardından egzos emision ölçmen uymuyorsa lambda sensoruna bakman
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
cahilliğimi hoşgöründe bu araçlarda düz vitesliler gibi debriyaj balatası gibi zamanla aşınan bi sistem var mı.var ise revizyon dediğiniz işlemde buna da müdahale edildi mi ... hani düzlerde çekiş düştü ise ilk akla o gelir ya ...
Yok estağfullah kardeşim konunun başlangıcı burda olmadığından kafa karıştı :) aslında Arkadaş tüm şikayetleri bir arada bir konuda açsa idi zaten inanıyorum seninde kafan karışmayacak idi. sorun tek tek açıldı benimki karıştı zaten :dil:
 
Üst