3000 devirden 1500 devire inme

eskikasa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
7,014
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
yokuşta stop konusunu düşününce benzin pompası da şüphe uyandırdı bende,
benzin mi çekemiyor acaba ara sıra?
 

akduman

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
2,964
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Kardeşim geçmiş olsun...Sanki geçen seferde aynı problem yaşamıştın gibi geliyor...Doğrumu hatırlıyorum acaba ...O zaman bir elden geçirmiştin galiba tekrarladımı yine...Otomatiği bilmem ama bende bir ara tekleme sıkıntısı olduğunda Egr valfi veya buji kabloları demişlerdi...Senin sorunla bağlantılımı bilmem ama belkide sebep budur...
 

halilakel

Kayıtlı Kullanıcı
33-Mersin
Katılım
1 Ağu 2006
Mesajlar
2,145
Tepki puanı
3
Puanları
38
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
egr buji buji kablosu kontrol edildiyse, gaz kelebeği potasiyımetresi;rölanti ayarlayıcısı kontrol edilmeli gerekirse de gaz kelebeği temizlenmeli; benzin pompasının basıncı soğuk ve sıcak olarak ayrı ayrı ölçülmeli ve basınç değerleri olması gerekenin altında ise kontrol edilmeli, bildiğim kadarıyla bunlardan başka rölantiyi etkileyebilecek birşey yok; eğer sorun devam ederse benzin enjekörleri kontrol edilmeli gerekirse temizlenmelidir; tüm bunlar kontrol edildikten sonra otomatik şanzumana bakın bence;ama yanlış hatırlamıyorsam şanzuman yeniydi...
 

iceboy

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
2,397
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ne varsa garajımda var benim be :)
Sağolun Hakan abi,Mutlu abi,Halil abi..
Tek tek baktırıcam hepsine Kasım ayında.
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Düz gazda agr calismiyorsa yapabilir derim...
 

xlms_green

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
121
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
51
Siteyi ziyaret et
rolanti değil ki problem. 3000 den 1500 e düşüyo demiş arkadaş. eğer motor 3000 den 1500 e düşüyor ve zayıflasa da çekiş devam ediyorsa, motor sanki bir an için sağırlaşmış gibi oluyosa %90 sebep vuruntu sensörü. yanlış okuyor yada okuyamıyor. her iki durumda da ateşleme zamanını şaşırır. bu da sanki motora sentesinde değilmiş gibi tepki verdirir. bence sebep vuruntu sensörü yani Knock Sensor.
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ya pekii agr vetil valfi calismaz ise dolayli yoldan debimetre hava akisi verilerini etkilerse???
sonucta ariza isigi yaniyor demiyor...
 

iceboy

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
2,397
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
rolanti değil ki problem. 3000 den 1500 e düşüyo demiş arkadaş. eğer motor 3000 den 1500 e düşüyor ve zayıflasa da çekiş devam ediyorsa, motor sanki bir an için sağırlaşmış gibi oluyosa %90 sebep vuruntu sensörü. yanlış okuyor yada okuyamıyor. her iki durumda da ateşleme zamanını şaşırır. bu da sanki motora sentesinde değilmiş gibi tepki verdirir. bence sebep vuruntu sensörü yani Knock Sensor.

Aynen İlker Bey'in yazdığı mesajdaki gibi sorunum kırmızı ile belirttiğim gibi arkadaşlar.. Arıza ışığı yanmıyor hiç.
 
Üst