► ASTRA G CRUİSE CONTROL Montaj (Resimli Anlatım)

lyolcul

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
628
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Aslında basit ama tarif etmesi zor. Soket üzerindeki siyah plastik kısmı sonuna kadar çekmen gerekiyor. Zaten çektikçe soket çıkacaktır.

7233888580_95342bcff8_c.jpg


resimde görülen metal klipsi çekerek açmaya çalışıyorum ben,yanlış mı yapıyorum acaba ?
çünkü o metal klips gelmiyor :)
 

zannederims

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
40
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
evet cengiz bey verdiğiniz adreslerden araştırdım.bi kaç sorum olacak
y17dt için;pin 62 A ucuna pin 29 D ucuna pin 44 C ucuna 38 nolu sigortadan B ucuna besleme verilecek pin 23 ise gösterge ışığı için.
şimdi soru şu debrıyaj muşuru ve fren muşuru bağlantıları nasıl olacak? şimdiden teşekkürler.

38 nolu sigortadan alıp fren ve debriyaj musurune gırdı çıktı yapıp B ucuna mı verecez
 

onurcom60

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Ağu 2013
Mesajlar
114
Tepki puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
Fren müşürü önceden var ise zaten beyne kablo gider. Debriyaj müşürü daha önceden yok ise takacaksınız ve onun çıkışından beyne bir kablo götüreceksiniz. Beynin hangi pini bilmiyorum. Deb müşürünün girdisi ise sigortadan gelecek. Sinyal kolu ise aynen dediğiniz gibi. Sinyal kolu ile müşürler arasında bir bağlantı yok. Kolay gelsin.

38 nolu sigortadan alıp fren ve debriyaj musurune gırdı çıktı yapıp B ucuna mı verecez
 

ugursezer

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eyl 2014
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
c.c

Sonunda cruise control tamam. Yardımcı olan herkese teşekkür ederim. :bir:[/QU

Hocam araç modellerimiz aynı. Ve aynı sorunla bende karşı karşıyayım. Kol müşür tamam. Programlama tamam fakat çalışmadı. Ecudan nasıl bir işlem yaptınız? yardımcı olursanız sevinirim :confused::confused:
 

ugursezer

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eyl 2014
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
Yardım

Konuyu yaklaşık 1 haftadır didik didik inceledim. Ama bazı şeyler hala kafamı kurcalıyor. Aracım 2001 elegance manuel vites. direksiyonda ve sigorta panelindeki soketleri gördüğümde tesisatımın hazır olduğunu düşünerek kol ve uyumlu debriyaj müşürü sipariş verdim. (Eksik ve yarım tesisattan habersiz olarak) Kolu ve müşürü kendim taktım ve İstanbul Cevizlibağ'da özel bir serviste önce tech2'ye bağlayarak aktifleştirme denendi. Olmayınca opcom cihazına bağlandı yaklaşık 5 dk'lık bir işlemle c.c. nin aktif olduğu, Eğer tesisatım tam ise çalışacağını söylediler. Fakat test sürüşünde sistem çalışmadı.
Sayfadaki yorumlardan yola çıkarak bir kaç bilgiye ulaştım

1- türkçe menülü opcom cihazı ile aktifleştirme işleminin başarısız oluşu
2- 2001 elegance'larda x120 soketinin olmadığı, tesisatın ecudaki alt soketten çekileceği

Şimdi eğer tesisatım eksik ise c.c soketi ve müşür soketindeki kablolar bir yerde son buluyor mu? Yoksa bu kablolar haricinde extradan başka bir hat mı çekmem gerekli?

Yardımlarınızı esirgemezseniz şu kardeşinizi çok sevindirirsiniz. ! aydır bunun uğraşını veriyorum. Yetkili servisten sadece tesisat için fiyat araştırması sonucu 150 ile 200 tl arası kablo + işcilik fiyatı istediler.

Ayrıca gözümden kaçan bir detay olduysa da affınıza sığınıyorum :)
 

onurcom60

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Ağu 2013
Mesajlar
114
Tepki puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
Kablo tesisatınız yarımdır. Koldan ve debriyajdan toplam 4 tane kabloyu beynin alt soketine bağlayacaksınız. Pin bilgileri daha önceden verildi. Soketin üzerinde pin numaraları yazıyor. Kabloyu motor kısmına geçirmek zor. Eğer eliniz yatkın değilse bir serviste yaptırın derim. Kolay gelsin.

Konuyu yaklaşık 1 haftadır didik didik inceledim. Ama bazı şeyler hala kafamı kurcalıyor. Aracım 2001 elegance manuel vites. direksiyonda ve sigorta panelindeki soketleri gördüğümde tesisatımın hazır olduğunu düşünerek kol ve uyumlu debriyaj müşürü sipariş verdim. (Eksik ve yarım tesisattan habersiz olarak) Kolu ve müşürü kendim taktım ve İstanbul Cevizlibağ'da özel bir serviste önce tech2'ye bağlayarak aktifleştirme denendi. Olmayınca opcom cihazına bağlandı yaklaşık 5 dk'lık bir işlemle c.c. nin aktif olduğu, Eğer tesisatım tam ise çalışacağını söylediler. Fakat test sürüşünde sistem çalışmadı.
Sayfadaki yorumlardan yola çıkarak bir kaç bilgiye ulaştım

1- türkçe menülü opcom cihazı ile aktifleştirme işleminin başarısız oluşu
2- 2001 elegance'larda x120 soketinin olmadığı, tesisatın ecudaki alt soketten çekileceği

Şimdi eğer tesisatım eksik ise c.c soketi ve müşür soketindeki kablolar bir yerde son buluyor mu? Yoksa bu kablolar haricinde extradan başka bir hat mı çekmem gerekli?

Yardımlarınızı esirgemezseniz şu kardeşinizi çok sevindirirsiniz. ! aydır bunun uğraşını veriyorum. Yetkili servisten sadece tesisat için fiyat araştırması sonucu 150 ile 200 tl arası kablo + işcilik fiyatı istediler.

Ayrıca gözümden kaçan bir detay olduysa da affınıza sığınıyorum :)
 

volkan845

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Ağu 2012
Mesajlar
17
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
Astra g hız sabitleyici hk.

Anlamadığın şey 3 kablo konmuşsa kontagı açtığında onlara sinyal verecek bi kablo daha olması gerek. Fazla kablo yok koldaki ve debriyaj müşüründeki siyah kablolar kontak voltajı.
müşürdeki kahverengi kablo şase. onunla işin yok zaten.

Merhaba Cengiz bey, bugün 99 cd aracıma cc uygulaması yaptırdım.araç içerisinden tesisat var ancak yarım galiba.ustam aracı tech2 ye bağladığında hızı görmüyor dedi.abs beyninden kablo çekti ama o da işe yaramadı.konu ile ilgili yardımcı olabilir misiniz?
 

MOKIA

Başkan
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
3,820
Tepki puanı
14
Puanları
38
www.iststatus.com
senin aracında cruise beyni ile yapılacak.
Hız bilgisi için abs beyni ile işin yok. Göstergeden yada bilgi elranından alabilirdin. Çalışmaması için bi neden yok yanlış baglantı vardır
 
Üst