Arkadaşlar dün aracımı servise götürmüştüm masrafın fazla çıkacağını tahmin ettiğim için sıfır araç almak istedim. Astra K için fiyat aldım ama test sürüşü yapamadım. Kendi aracıma gerçekten de masraf çok çıktığı için kesin olarak satıp sıfır araç almaya karar verdim. Aracım 3-4 gün serviste kalacağı için otobüsle geri döndüm. Aracı aldığım günden beri araç çok masraf çıkardı o yüzden bir daha Opel mi? düşüncesiyle VW ye yönlendim. Bulunduğum ilde Opel servisinin olmaması ve her servise gidilmesi gerektiği zaman 200-300 km yol yapılması gerektiği için VW Golf 7 almaya karar verdim. Bugün Golf 7 Highline 1.4 TSI bmt 125 ps için en son 77.250 fiyat aldım. Ben 75.000 e pazarlık yapıp alsam diyorum. Sizlerden de yorum almak istiyorum. Şimdiden Teşekkürler.
Not: Kendi aracım Astra J 2010 1.4T. Alalı 2 sene oldu aldığım günden beri aracı en kısa zamanda servise götürün uyarısı geliyordu, ilk zamanlar önemsememiştim, bosch servisinde sensör arızası olabilir denildiği için bu zamana kadar bekledim ve dün öğrendim ki turbo arızalıymış. Turbo değişecek parça + işçilik 2.600 TL. Yine aldığım günden az bir zaman sonra 5. ve 6. viteste gelen ses den dolayı şanzıman bosch da söküldü bilya değişti fakat servisten söylenen şanzımandan da ses geldiği ve sökülüp bakılacağı söylendi. Sökülmesi 400 TL ayrıca değişecek olan parçada eklenirse yaklaşık 1.500 gibi de bu tutacak. Bunları yazıyorum çünkü aracı aldığım kişi bana aracını satarken hiç bir arızasının olmadığını söylemesi üzerine ve yaklaşık 10 senedir tanıdığım için almama vesile oldu. Ayrıca satarken de para lazım o yüzden satıyorum demesi ve sattıktan hemen sonra yeni bir Astra J alması oldu. Kendisi de bu forumda olduğu için belki bu yazdıklarımı okur da yanlış yaptığının farkına varır. Ben arızalı olarak ta bu şekilde satmayı bilirdim fakat bunun hesabını veremem. Arızayı giderip o şekilde satmayı ve aldığım paranın helal olmasını sağlamam lazım.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Gerçekten içime oturduğu için yazdım. Hiç yere 5.000 TL cepten para çıkıyor az mı?
Not: Kendi aracım Astra J 2010 1.4T. Alalı 2 sene oldu aldığım günden beri aracı en kısa zamanda servise götürün uyarısı geliyordu, ilk zamanlar önemsememiştim, bosch servisinde sensör arızası olabilir denildiği için bu zamana kadar bekledim ve dün öğrendim ki turbo arızalıymış. Turbo değişecek parça + işçilik 2.600 TL. Yine aldığım günden az bir zaman sonra 5. ve 6. viteste gelen ses den dolayı şanzıman bosch da söküldü bilya değişti fakat servisten söylenen şanzımandan da ses geldiği ve sökülüp bakılacağı söylendi. Sökülmesi 400 TL ayrıca değişecek olan parçada eklenirse yaklaşık 1.500 gibi de bu tutacak. Bunları yazıyorum çünkü aracı aldığım kişi bana aracını satarken hiç bir arızasının olmadığını söylemesi üzerine ve yaklaşık 10 senedir tanıdığım için almama vesile oldu. Ayrıca satarken de para lazım o yüzden satıyorum demesi ve sattıktan hemen sonra yeni bir Astra J alması oldu. Kendisi de bu forumda olduğu için belki bu yazdıklarımı okur da yanlış yaptığının farkına varır. Ben arızalı olarak ta bu şekilde satmayı bilirdim fakat bunun hesabını veremem. Arızayı giderip o şekilde satmayı ve aldığım paranın helal olmasını sağlamam lazım.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Gerçekten içime oturduğu için yazdım. Hiç yere 5.000 TL cepten para çıkıyor az mı?