corsa oksijen sensörü sorunu

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
hocam valla şu katalizörüde bi temizletelimde sizin verdiğiniz bilgiler doğru olabilir ancak ben şahsen aracın orjinal herhangi bir şeyi sökmeyi çok doğru bulmuyorum.
hayır lamba yanması bi kenara birde sanki devirde bir oynama oluyor 2 bin üzerine çıkıp iniyor benim ayağım gazda sabitken kendi kendine gaz verip bırakıyor sanki..

Bende her zaman orijinal neyse o derim. Ama araçlar da bazı parçalar aracın canına okuyor oda kesin. Kendi aracım misal bu EGR denen parça en ufak kurumlanma da aracın canını resmen kesiyor. Rampalar da ara hızlanmalar da araç resmen sürünüyor. Ben çektim kafam rahatladı verdin mi gazı hakkını veriyor. Ama bir başka konu bu araçlar da bir araza başladı mı? Sonu gelmiyor. Orasını sök burasını sök olmadı değiştir oda olmadı başka değiştir bitmiyor. Başa resmen bela oluyor.
 

akifguzen

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
825
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
O lambaya alışmaya bak. Yada aracı devirli kullanmaya başla. Ben uzun süre o fakir karışımdı şuydu buydu uğraştım. En sonunda uzun yola çıkmadan depoya würt katkı ekledim ve yüksek devirli kullanmaya başladım. O zamandan beri ışık yanmıyor. Normalde bir iki depoda bir yanıyordu ışık. Unutmadan birde aracın deposunda uzun süre benzin bekletme. Ben depoyu her seferinde tam dolduruyordum. Bir depoyu bitirmem ortalama 2 hafta sürüyordu. Şimdilerde 100 tl lik alıyorum ama her hafta alıyorum yakıtı.

Işık olayı illet. Baş belası. Serviste sildirsen dahi part diye yanıp part diye sönebiliyor. Yandığında araç çekişten düşüyor. Sanki boğazlıyorlar aracı..:D Ben çözümü yukarıda dediğim gibi katkı sonrası az yakıt almakta ve biraz yüksek devirde kullanmaya başlayarak çözdüm. Umarım sizin sorunda basit bir şeydir.
 

jrdemon

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Haz 2010
Mesajlar
35
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
O lambaya alışmaya bak. Yada aracı devirli kullanmaya başla. Ben uzun süre o fakir karışımdı şuydu buydu uğraştım. En sonunda uzun yola çıkmadan depoya würt katkı ekledim ve yüksek devirli kullanmaya başladım. O zamandan beri ışık yanmıyor. Normalde bir iki depoda bir yanıyordu ışık. Unutmadan birde aracın deposunda uzun süre benzin bekletme. Ben depoyu her seferinde tam dolduruyordum. Bir depoyu bitirmem ortalama 2 hafta sürüyordu. Şimdilerde 100 tl lik alıyorum ama her hafta alıyorum yakıtı.

Işık olayı illet. Baş belası. Serviste sildirsen dahi part diye yanıp part diye sönebiliyor. Yandığında araç çekişten düşüyor. Sanki boğazlıyorlar aracı..:D Ben çözümü yukarıda dediğim gibi katkı sonrası az yakıt almakta ve biraz yüksek devirde kullanmaya başlayarak çözdüm. Umarım sizin sorunda basit bir şeydir.

bakalım bugün katkı ile deneme yapacağım teşekkürler
 

jrdemon

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Haz 2010
Mesajlar
35
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
bakalım bugün katkı ile deneme yapacağım teşekkürler

katkı da kar etmedi... bilg a bağlayıp söndürdük ancak 1 gün sonra tekrar yandı ve hala oksijen sensörü arızası veriyor... ustam sensöre giden tesisatı kontrol ederiz bir dedi...
hayır sensöre verdiğim 170 lirayamı yanayım, ışık yanıyor gözüme çarpıyor ona mı yanayım bilemedim.
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
katkı da kar etmedi... bilg a bağlayıp söndürdük ancak 1 gün sonra tekrar yandı ve hala oksijen sensörü arızası veriyor... ustam sensöre giden tesisatı kontrol ederiz bir dedi...
hayır sensöre verdiğim 170 lirayamı yanayım, ışık yanıyor gözüme çarpıyor ona mı yanayım bilemedim.[/QUOTE]

aracınızda emme manifolduna giren ölçülmemiş bir hava kaçağı olabilirmi sizce? vakum hortumu,emme manifold contası, kelebek boğazı contası,hava filtresinden sonraki boruda çatlak yırtık birşey?
bi kutu balata spreyi alıp motor çalışırken bu dediğim yerlere bir sıkın bakın motorun çalışma sesi değişiyormu değişiyorsa hava alıyordur bi yerden... fakir karışımda kalır oksijen sensörü hatası verebilir...
bir ihtimal daha var oda benzin deposu buhar valfi gibi bi ismi olan parça. depodan gelen buharı belli aralıklarla emme manifolduna veren bir selenoid valf... kendi aracımda hata vermediği halde buharı daimi olarak emme manifolduna verdiği için bende oksijen sensörünü ve debimetreyi değiştirmiştim... şans eseri o parçanın açık kaldığını bulmuştum...

1323283053.jpg
 

jrdemon

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Haz 2010
Mesajlar
35
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
katkı da kar etmedi... bilg a bağlayıp söndürdük ancak 1 gün sonra tekrar yandı ve hala oksijen sensörü arızası veriyor... ustam sensöre giden tesisatı kontrol ederiz bir dedi...
hayır sensöre verdiğim 170 lirayamı yanayım, ışık yanıyor gözüme çarpıyor ona mı yanayım bilemedim.

aracınızda emme manifolduna giren ölçülmemiş bir hava kaçağı olabilirmi sizce? vakum hortumu,emme manifold contası, kelebek boğazı contası,hava filtresinden sonraki boruda çatlak yırtık birşey?
bi kutu balata spreyi alıp motor çalışırken bu dediğim yerlere bir sıkın bakın motorun çalışma sesi değişiyormu değişiyorsa hava alıyordur bi yerden... fakir karışımda kalır oksijen sensörü hatası verebilir...
bir ihtimal daha var oda benzin deposu buhar valfi gibi bi ismi olan parça. depodan gelen buharı belli aralıklarla emme manifolduna veren bir selenoid valf... kendi aracımda hata vermediği halde buharı daimi olarak emme manifolduna verdiği için bende oksijen sensörünü ve debimetreyi değiştirmiştim... şans eseri o parçanın açık kaldığını bulmuştum...

1323283053.jpg
[/QUOTE]
çok teşekkürler, bu hafta sonu da dediklerinize bakacağım
 
Üst