Kaldırıma çıktım, motor titriyor ve arıza lambası yanıyor.

myugurge

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
2,451
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
geçmiş olsun Allah beterinden saklasın
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Geçmiş olsun büyük ihtimal egsoz gitmiştir oksijen sensoru vs...yanlış hava da kesiyordur.
 

olciyak

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
2,464
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
katalızor dagılmıstır , arabayı bogar, arac hızlanmaz , butun ustalar hemen bujılere enjektorlere falan bakar alakası yoktur , yarım motor yapılması gerek dedıler bana servıste 3.000 TL ıstedıler sorunun cozulmeyedebılır garantı yok dedıler ,sevdıgım bır ustam katalızoru söktü bosalttı calıstırdı , hersey normale döndü ;)

Katalızor : Egzost emısyon degerlerını dusuren, manıfoltun hemen orda bulunan sılındırımsı kabın ıcınde bulunan, petek seklınde bir yapı...
 

murat0616

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
61
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
büyük geçmiş olsun allah beterinden saklasın cümlenizi.
 

gtcsmile

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Tem 2012
Mesajlar
85
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
egzoz sistemi darbe aldığı için titreşim yaptırıyor olabilir. Yine araçta katalizör varsa ve darbe alıp zarar gördüyse arıza lambasını o yaktırıyor olabilir. Tabi, en sağlıklı tespit için servis ortamı gerekli. Geçmiş olsun.

Çok geçmiş olsun... En kötüsü de böyle bedavadan masrafın çıkması:( dururken lastik iner, siz park halindeyken matruşkanın biri gelir size vurur ya da sizin yaşadığınız gibi; normalde aracınıza çok hakim kullanırsınız ama bir andaki dikkatsizlik aracı da sizi de üzer..Çok geçmiş olsun tekrardan.. Umuyoruz ki önemli birşey değildir..

belkide sadece bir sensör ün soketi çıktı...olabilir...

bence yarın servıse gotrmeden egılıp bı altına bakın derım yag akmısmı herhangı gorunen bı zarar varmı ıcerde o kadar sarsıntı olduysa bı yerlere zarar vermıstır gıbı gelıyo bana...
bı bak ıncele cok bısey var ıse cekıcı ıle gotrmek bence daha mantıklı kı ordan eve kadar kullanmamanız bıle lazımdı bence

geçmiş olsun, umarım en az zararla atlatırsınız...

Geçmiş olsun, aslında oldukça şanssız bi durum ancak yine de hayatta daha beter neler oluyor.

Araç giderken sallanıyor ise, ön tekerlek şaftı veya mekanik aksamında bir sorun olabilir diye tahmin ediyorum (gösterge panelinde yanan arıza ışığıyla ilgili soruna ek olarak)

Cunku kaldırıma çıkarken en çok etikelenen yer ön tekerlek.

aksilik işte.Geçmiş olsun

geçmiş olsun Allah beterinden saklasın

Geçmiş olsun büyük ihtimal egsoz gitmiştir oksijen sensoru vs...yanlış hava da kesiyordur.

katalızor dagılmıstır , arabayı bogar, arac hızlanmaz , butun ustalar hemen bujılere enjektorlere falan bakar alakası yoktur , yarım motor yapılması gerek dedıler bana servıste 3.000 TL ıstedıler sorunun cozulmeyedebılır garantı yok dedıler ,sevdıgım bır ustam katalızoru söktü bosalttı calıstırdı , hersey normale döndü ;)

Katalızor : Egzost emısyon degerlerını dusuren, manıfoltun hemen orda bulunan sılındırımsı kabın ıcınde bulunan, petek seklınde bir yapı...

büyük geçmiş olsun allah beterinden saklasın cümlenizi.

Teker teker teşekkür ediyorum.

İnanılması güç ancak, çok şükür arabada darbeye bağlı bir sıkıntı olmamış. Artık tesadüf müdür nedir bilemiyorum, o anda bobin arızalanmış. Bobin değişikliği ve periyodik 15.000 bakımı ile birlikte yetkili serviste toplam 524 TL'ye mâl oldu.
 

omero72

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Nis 2013
Mesajlar
658
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Teker teker teşekkür ediyorum.

İnanılması güç ancak, çok şükür arabada darbeye bağlı bir sıkıntı olmamış. Artık tesadüf müdür nedir bilemiyorum, o anda bobin arızalanmış. Bobin değişikliği ve periyodik 15.000 bakımı ile birlikte yetkili serviste toplam 524 TL'ye mâl oldu.

Aha! (kusura bakmayın bu durum için en uygun tabir) Ateşleme bobini ömrünün sonuna gelmiş ve o darbede son nefesini vermiş demek. Göstergedeki arıza ışığı ondan dolayı mı yanıyordu acaba, bir de araba kaç bin km'deydi? Bobin en az 100bin km dayanmalı.
 

Mustafaeren

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
2,940
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
ıyı barı gözun aydın buyuk ıhtımal bobın dedıgınız gıbı son anlarını yaşıyodu o andakı sarsıntıda bozuldu... cok sevındım bısey cıkmamasına
 

gtcsmile

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Tem 2012
Mesajlar
85
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Aha! (kusura bakmayın bu durum için en uygun tabir) Ateşleme bobini ömrünün sonuna gelmiş ve o darbede son nefesini vermiş demek. Göstergedeki arıza ışığı ondan dolayı mı yanıyordu acaba, bir de araba kaç bin km'deydi? Bobin en az 100bin km dayanmalı.

Teşekkür ediyorum. Evet bobin yüzünden arıza lambası yakmış. 138.000 km

ıyı barı gözun aydın buyuk ıhtımal bobın dedıgınız gıbı son anlarını yaşıyodu o andakı sarsıntıda bozuldu... cok sevındım bısey cıkmamasına

Teşekkür ederim. Dediğiniz gibi ucuz kurtulduk :)
 
Üst