Yakıt selenoid süresi nedir

edusunceli

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
115
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
"Yakıt Selenoid Süresi Çok Uzun" P 1217 hatası nedir acaba?
Benzin ve gazda ciddi fazla yakma başladı.
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
"Yakıt Selenoid Süresi Çok Uzun" P 1217 hatası nedir acaba?
Benzin ve gazda ciddi fazla yakma başladı.

termostadı ve fanları kontrol ettirin. yada motor ısısına bakın en başta ekrandan.
P1217
Coolant Flow Through Radiator Low

300 s elapsed time since engine start
Coolant temperature is greater than 116 °C (241 °F)
The temperature difference of the coolant between engine and radiator is greater than 20 °C (68 °F)
Effect:

Engine gets too hot

gibi bir açıklama çıkıyor
 

edusunceli

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
115
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
termostadı ve fanları kontrol ettirin. yada motor ısısına bakın en başta ekrandan.
P1217
Coolant Flow Through Radiator Low

300 s elapsed time since engine start
Coolant temperature is greater than 116 °C (241 °F)
The temperature difference of the coolant between engine and radiator is greater than 20 °C (68 °F)
Effect:

Engine gets too hot

gibi bir açıklama çıkıyor

Dostum ekrandan dediğin settings e basılı tutttuğumuzda çıkan menü mü, cihaz bağlamalı olan mı.

Bir de başka sitede şu açıklama var "P1217 Radyatörden Soğutucu Akış Hızı Düşük Motor Soğutma B-014 "
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
Dostum ekrandan dediğin settings e basılı tutttuğumuzda çıkan menü mü, cihaz bağlamalı olan mı.

Bir de başka sitede şu açıklama var "P1217 Radyatörden Soğutucu Akış Hızı Düşük Motor Soğutma B-014 "

anladığım kadarıyla motor su sıcaklığı ile radyatördeki arasında fazla ısı farkı var. bunu hata olarak görüyor. termostat kapalı kalmış olabilir yada tam açılmıyordur.yada termostat ısıtıcısı çalışmayıp termostatı istenilen düzeyde açamıyordur.(beyin tarafından müdahale edilen bir termostat var aracınızda bildiğim kadarıyla.)
serviste opcom /tech 2 ile su sıcaklığına bakılmalı. hararet yapma riski olabilir.
değerlere göre termostatın kapalı olduğu yada sensörlerde problem olup yanlış okuyor olduğuna bakılmalı.
 

edusunceli

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
115
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
anladığım kadarıyla motor su sıcaklığı ile radyatördeki arasında fazla ısı farkı var. bunu hata olarak görüyor. termostat kapalı kalmış olabilir yada tam açılmıyordur.yada termostat ısıtıcısı çalışmayıp termostatı istenilen düzeyde açamıyordur.(beyin tarafından müdahale edilen bir termostat var aracınızda bildiğim kadarıyla.)
serviste opcom /tech 2 ile su sıcaklığına bakılmalı. hararet yapma riski olabilir.
değerlere göre termostatın kapalı olduğu yada sensörlerde problem olup yanlış okuyor olduğuna bakılmalı.

Ne kadar karmaşık :D
1-2 aydır biraz fazla su eksiltme var alakası var mı bilmiyorum ama
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
Ne kadar karmaşık :D
1-2 aydır biraz fazla su eksiltme var alakası var mı bilmiyorum ama

radyatördeki ve motordaki su sıcaklığını aralarındaki farkı kontrol eden bir araçta ve motor çalışma sıcaklığı 100 derece üzeri olan bir motorda korkarımki siz su kullanıyosunuz farkında olarak yada olmayarak...bunu bi kaç aydır su eksiltme sorununu çözmeyip su eklediğinizi varsayarak yazdım.
motorun canına okuyorsunuz eğerki antfriz yoksa motorda.
bu arızanın oluşmasına bile sebep olabilir anfriz olmaması...
ihmal etmeyin hassastırlar bu konuda bu motorlar. ;)
 

edusunceli

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
115
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
radyatördeki ve motordaki su sıcaklığını aralarındaki farkı kontrol eden bir araçta ve motor çalışma sıcaklığı 100 derece üzeri olan bir motorda korkarımki siz su kullanıyosunuz farkında olarak yada olmayarak...bunu bi kaç aydır su eksiltme sorununu çözmeyip su eklediğinizi varsayarak yazdım.
motorun canına okuyorsunuz eğerki antfriz yoksa motorda.
bu arızanın oluşmasına bile sebep olabilir anfriz olmaması...
ihmal etmeyin hassastırlar bu konuda bu motorlar. ;)

doğru söylüyorsun dikkat etmek lazım. Ufak bir kaçak vardı hortumun birinde zor tespit ettik 2 adım gidince su bitiyordu o yüzden acil olarak antifiriz bulunduramadığımdan su ekliyordum. Bu sorun o dediğiniz sensörü mü bozmuştur nasıl bir çözüm gerekli.
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
doğru söylüyorsun dikkat etmek lazım. Ufak bir kaçak vardı hortumun birinde zor tespit ettik 2 adım gidince su bitiyordu o yüzden acil olarak antifiriz bulunduramadığımdan su ekliyordum. Bu sorun o dediğiniz sensörü mü bozmuştur nasıl bir çözüm gerekli.

birinin soruna sebep olan parçaya karar vermesi gerekiyor. termostat mı yoksa sensörmü... bunun için cihazla bakması gerekiyor...
 
Üst