Astra 1.3 cdti 90 hp aracım sonunda 2CR yazılıma kavuştu

@li58

@li58

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
285
Tepki puanı
64
Puanları
28
Kafadan öyle birşey söylemek yanlış olur belki açıklamak istememişlerdir aslında şöyle kompresyon testi yaparsın dynoda bakarsın kaç beygir kaybetmiş arızalı parçaları değiştirip dynoyo sokup orjinal beygirini verdiğinde bütün mekanik ve elektronik arızalar giderildiğinde yazılım yapabilirsin.

M20 şanzımanlarda 200 nm maks. torka dayanıyor yazılımdan sonra arıza ihtimali yüksek o yüzden yazılımlı araçta şanzıman yağınıda 40 binde değilde 20-30 binde değiştirmekte fayda var.
Astra h 1.3 cdti şanzımanları maksimum 200 nm tork değil 320 nm tork a kadar dayanır stage 1 yazılımda 245 nm yapıyorlar benim aracın yazılım hard yazılım stage 2 ye yakın 270 nm tork 2 ay önce aracımın şanzıman bilyaları değişti ustaya dedim var mı bir sorun dişlilerde maşallah bir sorun yok dedi sadece uğultu yapan bilyalar değişti geri toplandı çok şükür bir sorun yok dediginiz gibi 200 nm maksimum tork olsaydı 1 haftaya şanzıman dağıtırdı araç
 

cagatay16

Kayıtlı Kullanıcı
16-Bursa
Katılım
12 Ara 2010
Mesajlar
5,483
Tepki puanı
978
Puanları
113
Yaş
31
Astra h 1.3 cdti şanzımanları maksimum 200 nm tork değil 320 nm tork a kadar dayanır stage 1 yazılımda 245 nm yapıyorlar benim aracın yazılım hard yazılım stage 2 ye yakın 270 nm tork 2 ay önce aracımın şanzıman bilyaları değişti ustaya dedim var mı bir sorun dişlilerde maşallah bir sorun yok dedi sadece uğultu yapan bilyalar değişti geri toplandı çok şükür bir sorun yok dediginiz gibi 200 nm maksimum tork olsaydı 1 haftaya şanzıman dağıtırdı araç
Fabrika verisi maks aktarılabilir torku 200nm olarak belirtiyor. Aracınıza m32 şanzıman uyguladıysanız o zaman ancak 320 nm aktarılabilir tork var.

https://www.opel-infos.de/technik/getriebe/m20.html
 
@li58

@li58

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
285
Tepki puanı
64
Puanları
28
@li58

@li58

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
285
Tepki puanı
64
Puanları
28
Fabrika verisi maks aktarılabilir torku 200nm olarak belirtiyor. Aracınıza m32 şanzıman uyguladıysanız o zaman ancak 320 nm aktarılabilir tork var.

https://www.opel-infos.de/technik/getriebe/m20.html
Astra h kasa 1.3 cdti Z13DTH m32 şanzımana sahip ve 320 nm tork a kadar destekler

Screenshot_20210228-202441_Chrome1072cac0cfd24e32.jpg


Screenshot_20210228-202555_Chrome28066db1733a65f3.jpg
 

cagatay16

Kayıtlı Kullanıcı
16-Bursa
Katılım
12 Ara 2010
Mesajlar
5,483
Tepki puanı
978
Puanları
113
Yaş
31
Makyajlı astra h da m32 şanzıman var diye biliyorum otomatik astra da m20 heralde
Fabrikasyon 1.3lerde gözükmüyor m32 sonradan takılmış olabilir aracınıza direk kırmak için ya sürekli darg yada sürekli roling yapmanız gerekir onu dışında yağ öenmsemeyince bilya dağıtıyor değişimde bilyaların daha güçlüsü takılabilir cıvatalar gibi onlarda kalite arttıkça mukavemet artıyor. Benim araçta 4 kez değiştirdimm yağı fabrikadakiyle beraber 5. yağı 100 bin kmde daha
 
@li58

@li58

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
285
Tepki puanı
64
Puanları
28
Fabrikasyon 1.3lerde gözükmüyor m32 sonradan takılmış olabilir aracınıza direk kırmak için ya sürekli darg yada sürekli roling yapmanız gerekir onu dışında yağ öenmsemeyince bilya dağıtıyor değişimde bilyaların daha güçlüsü takılabilir cıvatalar gibi onlarda kalite arttıkça mukavemet artıyor. Benim araçta 4 kez değiştirdimm yağı fabrikadakiyle beraber 5. yağı 100 bin kmde daha
Sonradan takılmasına imkan yok yabancı bir sitede bulduğum bilgilerde m32 yazıyor bütün 6 vites astra h da
M20 otomatik viteslerde olabilir
 
cenk artem

cenk artem

Kayıtlı Kullanıcı
38-Kayseri
Katılım
1 Eyl 2015
Mesajlar
1,492
Tepki puanı
727
Puanları
113
Yaş
39
valla yazılımsız bile bana yetiyordu. şu anda aracım yok ve 1.3 cdti astra h aracımı çok özlüyorum.
 

butterfly_effect_53

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
28
Tepki puanı
24
Puanları
3
Yaş
38
Bu motor common rail dizelin mucidi Fiat'ın çığır açan üretimidir. Yıllarca en iyi motor ödüllerini aldı.
Çok dayanıklıdır, EGR gibi sorunlarından kurtulursa uzun yıllar binilir.

Turbo büyütmeyle 18-190 beygirlere kadar çıkabilen çok dayanıklı bloğu var.
Hacim avantajı da olduğu için yakıtın pahalı olduğu ülkemizde en ideal motor.

Lakin emisyon, dizel Nox salınımı gibi konularda bütün dizeller gibi masum değil. Yapacak bişey yok.
 

myalcinoglu

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
25 May 2021
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Puanları
1
Hayırlı olsun güle güle kullanın 2cr fiyat dışında 10 numara firma dyno metre olan yerde tamam fiyat normal öncesi ve sonrası diye ölçüyorlar ama dyno metre de ölçülmemiş araçtan aynı fiyatı almamaları gerek
Merhaba size katılıyorum. 2Cr ni fiyatı biraz yüksek kalıyor ama yaptıranlar ve tavsiye edenler çok. Bende oraya yaptırmayı planlıyorum umarın fiyat farkına değer.
 

kadyr.53

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
13 Haz 2019
Mesajlar
31
Tepki puanı
8
Puanları
8
H Kasada m20 var. m32 m20 görsel farkı oluyor. lifte iken bakabilirsiniz. benim araç 2012 şanzıman m20.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: cagatay16
Üst