astra 2006 ile 2008 farkı

burock2000

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Şub 2007
Mesajlar
1,521
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
yemişsiniz konuyu yahu...gidin başka yerde dalaşın birbirinize... değişim ile ilgili konuşalım lütfen... bilen var mıdır... ben 2006 kullanıyorum ve de hantal...

kusura bakma, eleman atıp tutunca...

konuya gelirsek ....
2006 astra ile 2008 astranın silindir çapları, strokları ve kompresyon oranları aynı. son dişli oranları da. 2006 modelin diğer dişli oranlarını bulamadım. o açıdan kıyaslama yapamam ama bir değişiklik varsa ecu'de olabilir o da avans ayarıdır diyecem ama maksimum torku iki model de aynı devirde yakalıyor.

hantallığa gelince, evet hantal. dik yokuşlarda 1750 rpm'in kesinlikle üstünde olmak gaza biraz yüklenmek gerekiyor.
 

fellatore

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
781
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
astra 1.3 CDTI bagaj-yolcular komple yükle.rampada kalkmıyor ne yaparsan yap
yuh...arac yukluyken de kalkıyor klima acıkken de ama el fren destegi ve saglam debriyaj ayarı gerekiyor... daha yeni baskı-balata değişmi yaptım canavar gibi oldu... bunlarda baskı balata eger yokusla işimiz çok ise çabuk bitiyor haberiniz ola
 

selcukakinci

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,095
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
burak sen iyi test edemedin galiba. ben astra sedan 1.3 cdtı ile 5 yetişkin ve kilolu kişler artı bagaj ağzına kdr full dolu halde ne bayırlar ne rampalar çıktım. tek kelimeyle hayran kaldım. birçok akrabamda çekmez kesin diyordu ama kullanınca ne kadar haksız olduklarını anladılar. bana göre 1.3 cdtı ın kilit noktası 2000 devir. 2000 devir in altına inme yeter. zaten 2500 devirde turboda devreye giriyor ve harika.

ayrıca fellatore bence sorun şu; aracın güzel bir bakımdan geçsin..carbon clean flan yaptır. ecu nun değiştiğini pek sanmıyorum. ama yinede bir yetkili servise sormak gerek. şunu biliyorum 1.3 cdtı ın bazı şikayetleri vardı. bunları opel düzeltti. fakat bunlarda marş motoru flan. öyle kalkışla ilgili değil.
 

selcukakinci

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,095
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
ayrıca kusura bakmayın yazmadan edemiycem. burak sen 1.6 dizelle 1.3 dizel e aynı sınıf mı diyorsun??
 

fellatore

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
781
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
burak sen iyi test edemedin galiba. ben astra sedan 1.3 cdtı ile 5 yetişkin ve kilolu kişler artı bagaj ağzına kdr full dolu halde ne bayırlar ne rampalar çıktım. tek kelimeyle hayran kaldım. birçok akrabamda çekmez kesin diyordu ama kullanınca ne kadar haksız olduklarını anladılar. bana göre 1.3 cdtı ın kilit noktası 2000 devir. 2000 devir in altına inme yeter. zaten 2500 devirde turboda devreye giriyor ve harika.

ayrıca fellatore bence sorun şu; aracın güzel bir bakımdan geçsin..carbon clean flan yaptır. ecu nun değiştiğini pek sanmıyorum. ama yinede bir yetkili servise sormak gerek. şunu biliyorum 1.3 cdtı ın bazı şikayetleri vardı. bunları opel düzeltti. fakat bunlarda marş motoru flan. öyle kalkışla ilgili değil.
anahtar kumandası değişti
marş değişti
cım değişti
cruise değişti
egr değişti
yakıt deposu ve yakıt boruları temizlendi
map sensoru değişti
yeni yazılımla cım hatası giderildi
( bunlar garantiden )

20 binde bir 2 kez carbon yapıldı
iki kez klima tam sistem bakıma girdi

baskı-balata değişti

amaaaaa hiçbir servis ustası ( sonuncusu hariç ) içerden 4 dışardan 2 cm yırtılmış turbo hortumunu bulamadı...

usta usta usta usta der başkasına karışmam ben...
 
Son düzenleme:

selcukakinci

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,095
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
m.arslan bu motorlar aynı sınıfta nasıl olabilir. gerçekten merak ettim. biri 1.6 biri 1.3. 1.6 ya 1.6 deseniz veya 1.3 e karşı 1.3 deseniz eyvalla. zaten 1.6 nın torkunun gücünün üstün olduğu açık ve net. opelin 1.3 cdtı ına karşı varsa başka 1.3 cdtı bunu tartışın bence. sınıf uysun bari.

ayrıca fellatore her zaman dedim opel servislerinde gerçekten usta çok az. ayrıca problemin çözüldü mü?? sanki hortum ile çözülmüş gibi geldi bana.
 

dewilking08

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,792
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
m.arslan bu motorlar aynı sınıfta nasıl olabilir. gerçekten merak ettim. biri 1.6 biri 1.3. 1.6 ya 1.6 deseniz veya 1.3 e karşı 1.3 deseniz eyvalla. zaten 1.6 nın torkunun gücünün üstün olduğu açık ve net. opelin 1.3 cdtı ına karşı varsa başka 1.3 cdtı bunu tartışın bence. sınıf uysun bari.

ayrıca fellatore her zaman dedim opel servislerinde gerçekten usta çok az. ayrıca problemin çözüldü mü?? sanki hortum ile çözülmüş gibi geldi bana.

sınıflar motor hacmine göre belirlenmiyor.compact sınıf küçük sını orta sınıf şeklinde gider.megane 1,5 dci, bravo 1,6multijet, c4 focus 1,6 109hp dizel motoru gibi araçlar rakiptir.compact sınıf die geçer.araba üreticileri salt performans amaçlı araç üretmezler bu sınıfta herşey akselerasyon deildir.neyse başkasıyla da tartışırsanız benzer cevapları alabilirsiniz sııflandırma konusunda...
 

selcukakinci

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,095
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
amacım tartışmak değil. araçların sınıflara ayrıldığını zaten biliyorum. ben sadece motor bazında demiştim. ki sadece motor olarak bakıldığında biri 1.6 biri 1.3. umarım demek istediğimi anlatabilmişimdir. araç olarak tabiki aynı sınıftalar
 
Üst