- Katılım
- 26 Şub 2007
- Mesajlar
- 1,521
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
anladım, araç darbe almışsa ve poryaya gelmişse dediğin gibi olabilir. poryanın torna işleminde rulmanın oturduğu yüzeyler hassas işleniyor, aynı zamanda geometrik yüzey toleransları da porya flanşına göre diklik sınırı oluyor. darbe anında bu tolerans değeri aşılırsa hissedilmeyen yorulma gerilmeleri meydana gelebiliyor bu da malzemede deformasyonu artırıyor. dediğin gibi poryaya gelen darbe görsel olarak birşey olmamış izlenimi verebilir ama aslında toleranstan çıkmıştır. bu da tornalayarak da düzeltilmez. dolayısıyla darbe nedeni ile komple değiştirmek zorunlu kalır.
geçmiş olsun diyelim, inşallah en kısa zamanda iş bulursun ve arabana doya doya binersin.
geçmiş olsun diyelim, inşallah en kısa zamanda iş bulursun ve arabana doya doya binersin.