Merhaba arkadaşlar.
Eski nesil dizel motorlarda yani endirekt enjeksiyon sistemine sahip araçlarda ozellikle sabahlari 5-6 saniye boyunca yanan kızdırma lambasini 1-2 saniye icinde sönmesini saglamak icin sanirim aküden kızdiŕma rolesininin (+) ucuna harici kaĺin bir kablo cekiyorlar.
Bir arkadasin aracina ayni islemi yaptilar ve orjinali 6 saniye olan kizdirma isigi suresi 1-2 saniyeye dusmus oldu. Simdi sorum şu; Bus islemin isitma bujilerine veya roleye zarari var mi? Kablo cekerken araya sigorta koyuyolar mi? Tam olarak kabloyu nereden cekip nereye bagliyorlar. Saygilarimla
Eski nesil dizel motorlarda yani endirekt enjeksiyon sistemine sahip araçlarda ozellikle sabahlari 5-6 saniye boyunca yanan kızdırma lambasini 1-2 saniye icinde sönmesini saglamak icin sanirim aküden kızdiŕma rolesininin (+) ucuna harici kaĺin bir kablo cekiyorlar.
Bir arkadasin aracina ayni islemi yaptilar ve orjinali 6 saniye olan kizdirma isigi suresi 1-2 saniyeye dusmus oldu. Simdi sorum şu; Bus islemin isitma bujilerine veya roleye zarari var mi? Kablo cekerken araya sigorta koyuyolar mi? Tam olarak kabloyu nereden cekip nereye bagliyorlar. Saygilarimla