Lpg sirali gaz hakkinda bilmek istediğiniz her şey...

asilyan06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Haz 2010
Mesajlar
14
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
twinport

benimde sorunuma bir yanıt verirseniz sevinirim ilk önce şunu sölemek istiyorum lpg sisteminde prins teleflex arkasından brc şuana kadar kalitesini kesinlikle kanıtlamış durumda benim size iki sorum olacak
1 piyasada bilinçli işinin ehli usta çok neden bu ustalar yerli malı yurdun malı diyerek atiker yada diğer yerli mallarının gelişmesi için yardımda bulunmuyor ve atiker tavsiye etmiyor ikincisi ise sorunumla ilgili
2 aracım 2004 model 1.6 twinport H kasa astra aracın üzerinde romano lpg sistemi vardı çok problem çıkartıyordu gazdan benzine geçiyor rolantide bozukluk yapıyor arabam çekmiyordu yolda stop ediyordu vs vs ankarada birtane servisi var dağ-cey romano ankarada tek biraz ilgisiz ve alakasız bir servis sorunuma çözüm üretmek yerine arkasını dönen bir servis neyse servise kızdım sistemi söktürdüm atiker safe fast taktırdım problemlerimin birçoğu ortadan kalktı sadece bazen rolanti bozukluğu var birde 111306 arıza kodu yanıyor oda sadece aracı çalıştırıp 3 4 km gitttikten sonra sönüyor bu sorunlarımla ilgili bilginiz varsa yardım bekliyorum
 

HaCkİm_78

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
55
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar bi sorunum var bir türlü çözülmedi. Araç 172000 de 2002 astra elegance, lovato easy fast lpg kiti takılı. Araç ilk çalışmada gaz yemiyo ne hikmetse. Sabah ilk çalışmada sorun yok. gün içinde daha sonra çalıştırdığımda gazı sonuna kadar köklüyorum rölantiden yukarı çıkmıyo belli bir süre. Bu şekilde hareket edersemde (ki zor bela kalkıyo yerinden) araç stop edecek gibi oluyor ve gaza basınca öne doğru sanki fren yapılmış gibi yığılıyor. Yaklaşık 10 saniyeden sonra ancak normale dönüyor. Ve turbo varmış gibi fırlıyor bu seferde. Hatta geçen gün ya herro ya merro deyip gazı kökledim çekmedim ayağımı küt diye bir ses geldi ondan sonra araç normale döndü. Araçta kelebek temizliği, egr temizliği, carbon clean yapıldı,oksijen sensörü değişti,lpg filtresi değişti, kalibrasyon yapıldı ama yok aynı hamam aynı tas. Satacam o olacak acayip soğudum araçtan. Sizce sorun ne olabilir böyle birşey başına gelen varsa ve sorun ne şekilde çözüldüyse paylaşabilirmisiniz acaba?
 

nkonti

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Aracım 2007 Astra 1.4 Twinport. 1 ay olmadı Atiker tüp takdırdım aracım ilk çalıştırmada motor soğukken benzinden gaza geçtiğinde rolantide dalgalanma oluyor ve araç stop ediyor.Taktırdığım yere defalarca kalibrasyon yaptırdım olmadı.Bana boğaz kelebeği ve adaptasyonu yapılması gerek diyor.araç daha 40.000 de olmasına rağmen bu sizce gereklimi yardımcı olursanız sevinirim.
 

asvtec

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
149
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
www.ozenclerotogaz.com.tr
Merhabalar ;

1) Yerli malı yurdun malı peki ozaman Alman opel marka aracı neden tercih ediyorsunuz? :) İşini doğru yapan ,kaliteli ürünü piyasaya sunan ve arkasında durduktan sonra yerli ithal bunun bence pek önemi yok.Keşke yerli üreticiler işini tam anlamıyla doğru yapsalar da ülkemizde hiç ithal cihaz olmasa ama iş böyle değil

2) Bizdeki arıza dıognosunda arıza kodlar P0... şeklinde başlar verdiğiniz arıza koduna göre bir tanımlama yapamam.Malesef size hiç yardımcı olamadım :(

benimde sorunuma bir yanıt verirseniz sevinirim ilk önce şunu sölemek istiyorum lpg sisteminde prins teleflex arkasından brc şuana kadar kalitesini kesinlikle kanıtlamış durumda benim size iki sorum olacak
1 piyasada bilinçli işinin ehli usta çok neden bu ustalar yerli malı yurdun malı diyerek atiker yada diğer yerli mallarının gelişmesi için yardımda bulunmuyor ve atiker tavsiye etmiyor ikincisi ise sorunumla ilgili
2 aracım 2004 model 1.6 twinport H kasa astra aracın üzerinde romano lpg sistemi vardı çok problem çıkartıyordu gazdan benzine geçiyor rolantide bozukluk yapıyor arabam çekmiyordu yolda stop ediyordu vs vs ankarada birtane servisi var dağ-cey romano ankarada tek biraz ilgisiz ve alakasız bir servis sorunuma çözüm üretmek yerine arkasını dönen bir servis neyse servise kızdım sistemi söktürdüm atiker safe fast taktırdım problemlerimin birçoğu ortadan kalktı sadece bazen rolanti bozukluğu var birde 111306 arıza kodu yanıyor oda sadece aracı çalıştırıp 3 4 km gitttikten sonra sönüyor bu sorunlarımla ilgili bilginiz varsa yardım bekliyorum
 

asvtec

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
149
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
www.ozenclerotogaz.com.tr
Sorun aracınızda değil ,sorun sabah soğuk motorda gaz enjektörlerinin ilk gaza geçişte yetersiz kalması ile alakalı olabilir ;ayrıca twinport motorlarda gaz giriş yerlerinin doğru yapılması gerekır aksı halde manifolttaki ara flanşlar delinebilir bu ise bahsettiğiniz soruna neden olur.

Aracım 2007 Astra 1.4 Twinport. 1 ay olmadı Atiker tüp takdırdım aracım ilk çalıştırmada motor soğukken benzinden gaza geçtiğinde rolantide dalgalanma oluyor ve araç stop ediyor.Taktırdığım yere defalarca kalibrasyon yaptırdım olmadı.Bana boğaz kelebeği ve adaptasyonu yapılması gerek diyor.araç daha 40.000 de olmasına rağmen bu sizce gereklimi yardımcı olursanız sevinirim.
 

asvtec

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
149
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
www.ozenclerotogaz.com.tr
Yanlış gaz ayarından dolayı LFT (long fuel Trim) trim atmış olabilir.EOBD cihazı ile LFT yi kontrol ettirin ve bana bu değeri söyleyin.Duruma göre recetenizi yazayım :)

Arkadaşlar bi sorunum var bir türlü çözülmedi. Araç 172000 de 2002 astra elegance, lovato easy fast lpg kiti takılı. Araç ilk çalışmada gaz yemiyo ne hikmetse. Sabah ilk çalışmada sorun yok. gün içinde daha sonra çalıştırdığımda gazı sonuna kadar köklüyorum rölantiden yukarı çıkmıyo belli bir süre. Bu şekilde hareket edersemde (ki zor bela kalkıyo yerinden) araç stop edecek gibi oluyor ve gaza basınca öne doğru sanki fren yapılmış gibi yığılıyor. Yaklaşık 10 saniyeden sonra ancak normale dönüyor. Ve turbo varmış gibi fırlıyor bu seferde. Hatta geçen gün ya herro ya merro deyip gazı kökledim çekmedim ayağımı küt diye bir ses geldi ondan sonra araç normale döndü. Araçta kelebek temizliği, egr temizliği, carbon clean yapıldı,oksijen sensörü değişti,lpg filtresi değişti, kalibrasyon yapıldı ama yok aynı hamam aynı tas. Satacam o olacak acayip soğudum araçtan. Sizce sorun ne olabilir böyle birşey başına gelen varsa ve sorun ne şekilde çözüldüyse paylaşabilirmisiniz acaba?
 

addicted

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
46
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Son 2-3 haftadır 2006 model Astra Classic 1.6 Twinport HB aracımın motoru soğukken motorun alt tarafından 1 defa patlama sesi geliyor, ses sanki küçük bildiğimiz balonların patlama sesi gibi birşey. Bu ses nedir? Nerden geliyor? Ne yapmak lazım? Not: Araçta Atiker LPG mevcut ve tüpteyken oluyor benzinde denemedim. Ayağımı gazdan çekip tekrar bastığım anda oluyor.
 

Dağ-Cey Lpg

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Şub 2010
Mesajlar
137
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
benimde sorunuma bir yanıt verirseniz sevinirim ilk önce şunu sölemek istiyorum lpg sisteminde prins teleflex arkasından brc şuana kadar kalitesini kesinlikle kanıtlamış durumda benim size iki sorum olacak
1 piyasada bilinçli işinin ehli usta çok neden bu ustalar yerli malı yurdun malı diyerek atiker yada diğer yerli mallarının gelişmesi için yardımda bulunmuyor ve atiker tavsiye etmiyor ikincisi ise sorunumla ilgili
2 aracım 2004 model 1.6 twinport H kasa astra aracın üzerinde romano lpg sistemi vardı çok problem çıkartıyordu gazdan benzine geçiyor rolantide bozukluk yapıyor arabam çekmiyordu yolda stop ediyordu vs vs ankarada birtane servisi var dağ-cey romano ankarada tek biraz ilgisiz ve alakasız bir servis sorunuma çözüm üretmek yerine arkasını dönen bir servis neyse servise kızdım sistemi söktürdüm atiker safe fast taktırdım problemlerimin birçoğu ortadan kalktı sadece bazen rolanti bozukluğu var birde 111306 arıza kodu yanıyor oda sadece aracı çalıştırıp 3 4 km gitttikten sonra sönüyor bu sorunlarımla ilgili bilginiz varsa yardım bekliyorum

Hasan Bey, firmamız ve cihazla alakalı problemlerinizi belirtmişsiniz.
Ama işin gerçek yüzünü yazmamışsınız. Aracınızda ki Lpg kitinin başka bir araçtan sökülerek takıldığını ve bu montajın bizim firmamızda gerçekleşmediğini sizde bende iyi biliyoruz. Firmamıza geldiğinizde Ankarada ki diğer bayi'yi şikayet etmek için uğradığınızı yani Ankarada bizden başka bayii olduğunuda bildiğinizi de açıklamamışsınız. İnsanları hataya yöneltecek kelimeler ve firmaları karalayacak cümlelerden uzak durmanızı tavsiye ederim. Arızanızın giderilmesi için yapılması gerekenleri size geldiğinizde açıkça izah etmiştim.

Aracınız da rölanti ve stop etme problemleri olduğundan dolayı bize gelmiştiniz ve yapılması gereken değişikleri tekrar hatırlatayım;

1-Rölanti sensörünün problemli olduğunu, temizlenmesi veya değişmesi gerektiğini,
2-Novzıl uçlarının manifolt üzerindeki yerlerinin değişmesi gerektiğini,
3-Tekrardan kalibrasyon yapılması gerektiğini,
4-Yapılan tadilatın 1 gün süreceğini size belirtmiştim.

Sizde bazı problemlerinizden dolayı okadar zaman aracı bırakamayacağınızı söyleyip firmamızdan ayrıldınız.
 

Al Paciona

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
2,719
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
2006 model 1,6 16 v twinport motor için manifoldun delinerekm yoksa pipo ile takılmasınımı önerirsiniz ve neden?
 

asvtec

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
149
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
www.ozenclerotogaz.com.tr
Bu araca pipolu montaj mumkun ;fakat montajı cok zor ve tecrübe gerektiriyor.Klasik gaz nipeli takılarak yapılan montajda da dikkat edilmesi gereken gaz girişlerinin doğru yerden yapılmasıdır.

2006 model 1,6 16 v twinport motor için manifoldun delinerekm yoksa pipo ile takılmasınımı önerirsiniz ve neden?
 
Üst