Subaru ve Müşteri Memnuniyeti!

nightknight

Kayıtlı Kullanıcı
28-Giresun
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
769
Tepki puanı
18
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
reis deneyimlerinizi ve yaptırdığınız bakım ve maliyetlerini de paylaşırsanız sevinirim
ilk aracım corsa mın bakımlarını orda yaptırmıştım,yaklaşık 18 ayda 8 defa gittim.ilk aldığımda triger setini 4 teker yağ filtre vs yani yoşgeldin bakımını 1050 tl yaptırmıştım.rutin bakımlar 200-350 arası değişiyordu.yetkili servislerin tek dezavantajı işçilik ücretini çok yüksek tutmaları,onun dışında işlerini iyi yapıyorlar.yani onca bakım yaptırdım arabamda tek bir sorun yaşamadım ve şimdiki aracımı nasip olursa 1 hafta sonra orda ilk bakımına sokacam bakalım ne var ne yok:)saygılar
 

garanti24

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 May 2010
Mesajlar
63
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
56
Siteyi ziyaret et
servis ücreti ne kadar talep edilecek merak ediyorum, fakat bu yaklaşımları çok hoş,
 

fikri55

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ara 2011
Mesajlar
182
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
bende merakla beklıyorum mart ayında trıger ön düzen amortisiörleri falan değiştirmeyi düşünüyorum bakalım ibrahim abinin verdiği bilgilere göre hareket edecem
 

muratogretmen25

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
89
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
1 hafta sonra randevum var serviste.bulunduğum ildeki servisten çok memnunum,ilk arabam corsa mın bütün bakımlarını yetkili serviste yaptırmıştım.bu sefer vectramı götürcem.bu sorun yaşayacağımı sanmıyorum ustalar gerçekten iyi.büyük şehirlerdeki opel servislerini bilmiyorum o nedenle yorum yapamam ama gittiğim servisden son derece memnunum.


reis mi gittiğiniz servis? çok ilginç ya oraya servise gidipte mutlu çıkan yoktur. yarım saatlik işçilik için aracınızı bir kenara çekip 3-4 saat bekletirler ve sonrada o kadar sğre işçilik yazarlar. bunu defalrca test ettim. mecburiyetten 2006 dan bu yana müşterisiyiz. tamam satış elamanları on numaradır ama serviste maalesef aynı itina yok. ayrıca servis ücretinde kesinlikle standartları yok. önceki aveomun ön sağ çamurluk değişimi için Ordu merkezdeki servisten 100tl daha fazla istediler benden. valla babam onlarla çok ii baş ediyor, ben yaşım itibariyle aynı ilgi ve alakayı göremiyorum. ama dediğim gibi mecburiyetten oraya gidiyorum. aracımın garantisi bitince özel bir servis var, orayı tercih edicem
 

Al Paciona

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
2,719
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
waaaooon diyorum. Japon disiplini işte budur.
Opel servisleride hangi yağı kullandığını bile bilen yok :D
 

bimmer

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
2,656
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
bugün yeniden aradılar. çarşamba veya perşembe burada olacaklarmış. bileti alınca haber verecekler bakalım.
 

montani

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
38
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bu tarz uygulamalar, firmaya, ciddi anlamda, müşteri ve prestij kazandıran uygulamalardır. Bugün burada yazılır, yarın, biz bir arkadaşımıza anlatırız. Satış sonrası hizmetin kaliteli olması, satılan ürünün kaliteli olması kadar hatta çok daha önemlidir.

Aklıma buna benzer bir olay geldi. Motorcu arkadaşlarımın uzun yol gezilerini okumak için takip ettiğim bir sitede, şu tarz bir olay vardı. 2007 ya da 2008 yılında okumuştum. İzninizle, fotoğrafları ile birlikte, alıntı yapıyorum.

Gezi Yunanistan'da. Arıza yapan araç ise, tam modelini bilmemekle birlikte, enduro tip bir BMW (1200 GS olma ihtimali yüksek.) Bazı yerleri, uygunsuz kelimeler içerdiği için o kısımları sansürleyeceğim :)



.........
Tam gazi almis 85-90 km hiza çikmisken bir anda GS'ten iiyyykkkkk viyyykkk diye sesler geliyor.

Bakiyorum kontrol paneline bir anda hersey yok oluyor. Tam geri geldi göstergeler derken hareket halindeki motor 1600 metre yükseklikte zirveye 8-10 km kala hasirt diye stop ediyor. Basiyorum tik bile yok. ne yapsam nafile G.T gibi kaliveriyorum dag basinda. Biraz sonra arkadan Kaan geliyor ve yapacak sey yok kalidik gittiiiiiii.

Iste bundan sonrasi tam macera. Kaan daha 6 aylik cillop gibi motorumla dalga geçince tüm ukalaligimla ''olum BMW bu bak benim europlus garantim var ben simdi Borusani arar hallederim diyorum. Bereket telefon canavar gibi çekiyor. Ama ben Borusanin adi gibi boru oldugunu ne bileyim? Cibiliyetsiz herifler. Anlatiyorum durumu, dedikleri laf özetle su EuroPlus garanti sadece Türkiye sinirlarinda geçerliymis. Siz basinizin çaresine bakin sinirdan içeriye girince gerisini onlar halledeceklermis. Ulan ben dag basindayim sinir benden 1250 km uzakta. P........ bu EuroPlus'in Eurosu Mecidiyeköyden ipsalaya kadar mi avrupa oluyor 20.000 euro ver motor al aldigin cevaba bak diyor, ve kalite standartlari geregi kaydedilen telefon konusmamizin sonuna kadar analarindan baslayip tüm yakin akrabalarina dek sürecek kisa bir ziyaretten sonra telefonu suratina kapatiyorum. Bu arada Kaan Halime gülmekten yerdeki taslari falan yiyor....

Hemen Yannis'i ariyorum. Motorun modeli motor sasi nosu ve plakasini aldiktan sonra 5 dakika içinde beni ariyor ve aldigi bilgileri BMW'nin o bölgedeki servisine verdigini acil yol yardiminin tarif ettigimiz bölgeye yarim saatte ulasacagi müjdesini veriyor.
Ahanda dananin kuyrugunun koptugu an. Bu dakikadan sonra ben Kaan'a kahkahalarla gülecegim. Neden derseniz tam 25 dakika sonra uzaktan bir x5 jeep görünüyor. Kaan, 'yok lan bu gelen olamaz bu ancak dag evine giden sosyetiklerden biridir'' diyor ben de ya buysa Kaan? diye soruyorum. Diyor ki eger buysa yo yo düsünmek istemiyorummmm
wink.gif
Veeeee aynen alet dörtlüleri yakip yanimiza yanasiyor.


45604950118221497112.jpg


Alet tam tesekküllü bir teknoloji harikasi içinde her türlü alet edevat var ve ayni sekilde hizmet veren 25 adet acil yarim X5'inden 21 cisi. Alin size hizmet alin size medeniyet. Gelin bir de bizim Borusan'a bakin...

53475686394268564055.jpg



23358266127216294698.jpg


48993140490868697348.jpg



Önce test cihazini sonra Aküyü baglayarak sorunu buluyor ve 10 dakika içerisinde sorun ortaya çikiyor. Bu seri üretilen modellerin akülerinde bu problem varmis tüm BMW ler avrupada geri çagirilip aküleri yeni versiyonla degistirilmis. Tabii Borusan böle bisey yapmamis. Orada aldigimiz servis ve yardimseverlik görülmeye degerdi. Bende yanimda türkiye den getirdigim lokumlari adamlara hediye ettim. Bu arada bana 95 euro karsiliginda 2 yil boyunca ücretsiz yol yardimini kapsayan bir paket önerdiler. Hemen kabul ettim ve bir iki kagit imzalayarak paramizi ödeyip paketimizi satin aldik. Haa ayrica akü de yeni versiyonu ile garantiden ücretsiz olarak degistirildi. Bu arada aldigim hizmeti kiskanan Kaan'la söyle bir dialog yasiyoruz:

AHMET: Abi ne diyosun bu ise hi? Suzuki de var mi böle hizmetler?
KAAN: Ne diyecem be bir X5 geldi popon kalkti. Benim dag basinda suzukim bozulsa Japonyadan Helikopter gelirdi olum.
AHMET: EE hadi bi bozup deneyelim o zaman Japonya'dan helikopter mi geliyo yoksa Hindistandan TATA mi bakalim.
KAAN: ............ben otele gidiyorum ne ..... yersen ye..


.........


Sözün özü, müşteri memnuniyeti gerçekten çok önemli...
 
Son düzenleme:

kaderaniz

Kayıtlı Kullanıcı
07-Antalya
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
4,293
Tepki puanı
2
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
Diğerlerine göre yaklaşık 500 TL fark vererek dizüstünde "DELL" markasını tercih etmeme neden olan müşteri hizmeti anlayışı...

Bu mudur, budur!
 
Üst