astra 1.3 cdti (kendinizi kandırmayın beyler)

prof.kemal

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Nis 2009
Mesajlar
23
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
53
Siteyi ziyaret et
arkadaşım hiç öyle konuşarak kendini kandırma cep telefonuna yermi yok kolunumu koyamıyorsun kolçak al koltuklar rahat değil diye bir şey yok senin koltuklar hırpalanmış benim aracım gayet rahat şu ana kadar hiçte kusuruna rastlamadım benim aracımda 2005 yokuşları canavar gibi çıkıyor rahat rahat 150-190 yapabiliyor yani sorun 1.3 lerde değil senin aracında eğer yanlış birşey dediysem bölüm sorumluları versin cezamı ama ben yanlış bir şey demiyorum !
Cep telefonu koymak icin emniyetkemerine takilan kilif var,Bardaklik icin havalandirma izgarasina takilan aparatlar var,baska nekaldi?
ben astrami gecensene aldim 4-5yasina girince aldigim bayie verip yeni modelini alacagim ASTRA nin,
yani okadar memnunum.
konu acildiginda yeni ASTRA yoktu sikayetci olanlar birde yenisini denesinler,bence fikirleri degisecektir.
 

ardahanli

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eki 2009
Mesajlar
85
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bazi arkadaslar 1.7 cdti leri super zannetmesinler onlarda kalkista hantal ama sonra duzeliyo 200 u rahat gorebiliyosun
 

canım opelim

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
14 Nis 2010
Mesajlar
632
Tepki puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
astramla hic durmadan tam 1200 km yaptım samsun izmir ne gorgunluk hisettim ne bir agrı senin kalosunla yapmayı tahmin bile edemiyorum yol bitmez heralde
 

xyz0101

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
65
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
bahsediyorsunuz iyi güzelde bu aracın üretimi 2004 yılında başladı.. o zamanın teknolojisi ile halen üretimde ise gerçekten tutuluyor demektir.. 1,6 motorda aynı tüketimi yakıyor diyen düşüncesizler bunu neden ayırt edemiyor ki.. astra j dizeli az kaldı gelecek türkiyeye 3,6 tüketim değeri var
 

palamut

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
504
Tepki puanı
0
Puanları
0
www.erzincantuningsofrasi.net
olaya birazda şöyle bakın o çok övülen yol tutuşu mükemmel denilen focus ve megane a göre çok daha iyi yol tutar astra h ve o sınıftaki tüm araçlardan daha sportiftir. frenden tut süspansiyona direksiyon tepkilerine kadar her bakımdan hepsinden çok daha kontrollü dengeli bi araçtır vwin kia sorento gibi yaylanan golfleriyle falan kıyaslamayalım boşuna. malzeme kalitesi olarak astra h astra g den biraz daha geridedir ama yinede 2 senede tüm kaplamaları soyulan göğsü kabarıp pullanan döşemeleri kendini bırakan focus ve golf gibi de değildir seneler geçsede diğer araçlara nazaran çok daha az eskir ve kendini daha az bırakır. koltuk rahatsız demişsiniz rahat koltuklar istiyorsanız golf jetta focus megane hepsinde rahat koltuklar var ama hepsinde sert virajlarda yan destekler yetersiz ve koltukları çoğunda süngeri ve döşemesi ayrı oynuyor. özellikle megane ın koltuklarına ve oturma pozisyonuna köpek bağlasan durmaz diyebilirim. performansa gelince bu sınıf dizeller arasında 1.3 hacim düşük bir hacim ve chipsiz bir yeni nesil 1.3 cdti zaten yerinden zor kalkar. chiplediğiniz zaman tamamen yeterli gelecektir. klima açıkken stop ettirmek veya ettirmemek tamamen sürücünün elinde olan birşey araçla iletişiminiz zayıfsa ve tecrübeniz azsa zaten olacaktır. eşya gözü yok evet bu bir eksiklik ama aracın içi her daim derli toplu duruyor birçok araca nazaran. korna opelin kronik olarak noktasal yerleştirdiği tipik korna en azından vw gibi bozulduğu zaman airbag ve direksiyon içindeki herşeyi değişmeniz gerekmiyor.

Opel sınıfındaki tüm araçlardan daha sportif ve yol tutuş fren direksiyon hakimiyeti ve sürüş dinamiği konusunda hepsinden önce çıkmasına rağmen hepsinden çok daha ilerde. ayrıca iç ve dış tasarımı da bence hepsinden güzel.

japonların italyanların korelilerin ve fransızların çöp tenekesini kıvırıp boyayarak yaptığı araçları kıyaslamıyorum bile opelin değerini bilmek lazım. o kadar parayı aslında boşa vermiyorsunuz atlattığınız kazaları önünüze kıranları sağdan soldan atlayanları yayaları köpekleri sayarsanız altınızda başka bir araç olsa belki şimdiye bizimle bile birlikte değildi çoğunuz
 

astraopc

Yönetici
Moderatör
52-Ordu
Katılım
1 Nis 2010
Mesajlar
2,877
Tepki puanı
47
Puanları
48
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Astra baskadir, astra harikadir, fiyat performans olarak cok cok harika bir araba, ben 5 yildir biniyorum ariza yapmadi masallah, evet biraz esya gozu derdi var ama olsun bence problem yok ben alistim.

5 yillik surede bazen aracimdan sıkıldımö hemen ufak değişiklikler yaparak arabama tekrar aşık oldum her seferinde bu sekılde 5 ı doldurduk ınsallah bi 3 daha yapacaz beraber sonra da satarım ve yine bir opel alıcam ama modeline karar vermedim.
 

simurg

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
448
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Benim aklıma takılan bir konu var Opel bu dizel motorları Fiat ile geliştirmedi mi? Fiat'ın 1,3 motoru 100000km testlerinde performan anlamında çoğunlukla olumsuz eleştiri aldı şu an adamlar 1,6 120 HP gücünde 300nm tork üreten bir motor yaptılar, madem motor konusunda ortaklığınız var koca Astra'ya 1,3 motor takmak pek akıllıca bir iş değil bence 1,7 motor vergi dezavantajı yaratıyorsa yeni astrada da duyduğuma göre yine 1,3 motor dizel kullanacakmış GM hani ufukları geniş insanlar olsalar yeni astra ve chevrolet cruze'a şu fiatin tork canavarı 1,6 dizelini takarlardı hatta bu motor insignia için giriş motoru bile olabilirdi benzinli 1,6'ya göre o kasayı daha iyi taşır gibime geliyor.
Bence Opel özellikle dizel motor konusunda ciddi bir seçim hatası yapıyor (aynı hatayı honda'da yapıyor) ford aldı başını gidiyor focusun dizellerinde de sorun var ama kimse bu motor kasayı çekmiyor kırmızı ışıkta stop ediyor vs demiyor. Kim kaldı 1,3 dizel motorlu rakiplerde adamlar linea'ya bile 1,6 dizel motor koydular.
Beni 1 haftalığına GM yardımcısı falan yapsalar direk alırım fiattan 1,6 dizeli astra'ya, cruze'a ve insignia'ya takarım opel ve chevrolet rekor üstüne rekor kırmazsa ben de bişey bilmiyorum.
 
Son düzenleme:

palamut

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
504
Tepki puanı
0
Puanları
0
www.erzincantuningsofrasi.net
1.3 dizelinin fiyatı bu aralıktayken 1.6 dizelin ne olacağının farkındasınız heralde ülkemizdeki satış vergilendirme sistemine göre. 1.3 cdti kesmiyorsa chipleyin derim çok fark var opelin yeni motorlarını beklemektense eldekilerin problemini çözmek daha mantıklı sanırım
 

melonkolik

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
348
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ben vectra b mi sattıktan sonra gittim sıfır km olarak bayiden fiat fiorino aldım 1.3. multi jet dizel.Araç çok hoş gelyordu ilk başlarda kalkış olsun çekiş olsun gayet güzeldi yakıt fena değil ama binek arabanın yerini tutmadı hiç virajlarda falan çok savuruyordu yola çıkıyorsun habire radara giriyorsun 90 km hızı geçtikten sonra.bende aile arabası dedim dizel dedim aldım ama sonraları çok pişman oldum aracın dış görünüşüne diyecek yok performans da güzel ama bi türlü lışamadım araca bence araç alırken elbette ekonomik olması önemli ama araca bindiğinde içinin rahat olması, güven vermesi,sürüş keyfi bence ekonomiden daha ön planda diye düşünüyorum bu tip araç alacaklarada sakın ha! diyorum kendimce...
 

ED41

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
164
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Benim aklıma takılan bir konu var Opel bu dizel motorları Fiat ile geliştirmedi mi? Fiat'ın 1,3 motoru 100000km testlerinde hep olumsuz eleştiri aldı...
acaba bu kanıya nasıl ulaştınız veya nerde okudunuz?

bu hafta çıkan Almancı Auto Show (Sayı 2009/30 27.07-02.08) dergisinde Fiat Grande Punto 1.3 Multijet 16V’nin 100,000 km (28 ay) uzun dönem test sonucu var

estin sonucu ise, kötümserlerin Fiat’ın yeni kalitesi hakkında güzel bir ders almalarını sağladı. Çünkü test sonucunda söküldüğünde bu küçük motorun, neredeyse fabrikadan ilk çıktığı gibi kalmayı başardığı ortaya çıktı.”

“Gerçekten de motordaki tüm yapıtaşları ve şanzıman, fabrika –üretim- hata toleransları içindeydi. Hatta silindirdeki freze izleri bile hala görülebiliyordu. Yani kelimenin gerçek anlamıyla “tertemiz” bir sonuç oldu.”

“Bu başarıyı, yanlışlıkla depoya konulan yüksek oktanlı benzinle 60 km yol yapmasıda engelleyemedi ve uzun dönem testinde araca hiç de yumuşak davranılmadı.”

“Fiat motorları artık problemsiz. Dayanıklılıkları birinci sınıf ve istisnalara çok ender rastlanıyor. Bugüne kadar test aygıtlarıyla kontrol ettiğimiz en iyi motorlardan biri.”

“Aracın diğer unsurlarıda 100 bin kilometreden hiç etkilenmemiş gibi. Uzun maratonun ardından iç mekanda tıkırtı veya gıcırtı sesi duyulmaması dikkat çekici.”

“Ön kapı menteşelerinin sabitleme noktalarındaki minimal pas izleri dışında herşey tertemizdi ve çok iyi korunmuştu.”

“Geriye sadece şanzıman kalıyor: Dişli sistemi ve kavramada en küçük bir yorgunluk ibaresi yok.”

“Test otomobilimiz, kendisini kullanan herkesi ve tüm yolcularını güvenilir bir şekilde gidecekleri yere bıraktı. Yolda kalmasınıa neden olabilecek hiçbir arıza çıkarmadı ve sadece tek bir plansız servis ziyareti yapmak zorunda kaldı.”
 
Üst