Atiker Müşteri Hizmetlerinin Müşteriye Yaklaşımı ve Garanti

gkny

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
1,188
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
yanlış anladın sanırım burda durum atikerlik bi durum değil atikeri savunuyorum falan zannetmeyin kesinlikle kendi aracıma taktırmayacağım bir marka ama senin durumunda aldığın araçta atiker değilde diğer herhangi bir marka 10000 bakım aralığı var denilse buna uyulmazsa garanti dışında kalır maddesi olsa sen ne yapacaktın ozaman brc mi kötü diyecektin lovatomu tartarinimi benim söylemek istediğim adamların garanti şartında 10000 bakımı varsa araç o bakıma girecek girmiyosa garanti iptal demektir bunun başka bir açıklaması yok
 

haydut25

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
2,235
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar yaklaşık bir hafta kadar önce 1996 model Opel Vectra 2.0 CD Otomatik bir araç satın aldım. Araca benden önceki sahibince yaklaşık bir yıl kadar önce Atiker marka lpg kiti monte edilmiş. Kitteki Regülatörün su sızdırması arızası nedeniyle bugün Kocaeli'nde bir yetkili servise gittiğimde aracın her on bin km de bir yetkili servise girmediği gerekçesiyle LPG kitinin garanti dışı kaldığını , arızalanan parçanın ücret karşılığı değiştirilebileceğini söylemeleri üzerine Atiker müşteri hizmetlerini aradım, telefondaki kaba sesli erkek şahsa şikayetim olduğunu ve durumu olduğu gibi anlarak bir müşteri olarak sizi aradım dedim. Telefondaki şahıs; Yapılacak birşey yok kitiniz garanti dışı kalmış demesi üzerine sinirlendim ve sizin kitinizi söktürüp BRC , Landirenzo , Tartarini veya Lovato kitlerinden birini taktıracağım, sizin kitinizi de söküp çöpe atacağım bu nasıl garanti anlayışı dedim. Adam adımı soyadımı sordu ve beni mahkemeye vereceklerini söyledi. Bende siz beni mahkemeye verin, bende sizi vereceğim, bakalım müşterimi haklı, siz mi , müşteriyi bu şekilde mağdur edemezsiniz dedim ve telefonu kapattım. Durumu sizlerin yorumlarına açıyorum.

Eğer sözlü olarak çare bulamıyorsanız iadeli taahhütlü posta ile firmaya şikayet dilekçesi gönderin.Yasalara göre size resmi yazı ile geri dönmek zorundalar.Verdikleri cevaba göre, firmaya garanti belgesi veren firmalara veya tüketici hakem heyetlerine başvurabilirsiniz.Eğer size geri dönmezlerse aynı şekilde elinizdeki şikayet dilekçesi gönderdiğinize dair ''iadeli taahhütlü posta ihbarnamesi'' ile garanti belgesi veren kuruluşlara veya tüketici hakem heyetlerine başvurarak hakkınızı arayabilirsiniz.Elinizde garanti belgesi varsa şartnamelere bakınız.her 10.000 km de bakım şartı koşuluyormu?Garanti kapsamı için şartları yerine getirmeye de mecbursunuz.
 
Üst