1:
Aracinizi egzaust emisyon Olcumu yapan bir yere goturup TEST etmesini saglayin
Cikan degerlerin Normale yakinmi olduguna bakin
Karisim ne sartlarda duzgun ?
Hersey normal arac FAKIRDE DEGIL YADA ZENGINDE DEGIL!
Tekrar araci test merkezinden Oksijen sensorunun NE OKUDUGUNA BAKIN
Kac Mv okuyor? Onunda sonuclarini cikartin hatta arac seyir halinde ikende ne kadar okudugunu kontrol ettirin .
Yakit Karisiminizda Mutlaka sorun var!!!!! Bu isik bu yuzden yaniyor
Sistem duzgun calisiyor ise yakmaz.
Kullanmis oldugunuz LPG sisteminin Devir ve O2 sensorundan sinyal referans olarak Aliniyormu ?
Bazi LPG sistemlerinde aracin standartta calisan Her sensorunden de paralel hat alip referans sinyali Tam anlami ile LPG dede kullanabiliyorlar.
O arada Referans sinyal bozuluyor olabilir.
LPG li aracin Uuzn sure benzinde kullanilmamasindan kaynaklanan durumdan dolayi Beyin sistemin Olmamasai gereken yakit ve deger seviyesinde calistigindan Bu hatayi direkt veriyor olabilir.
Sistem calisiyor cunki Once kontrol ediyor Ecu isik yaniyor sonra sonebiliyor daha sonra Referans sinyaller istenmeyenin disinda oldugundan araliksiz ariza isigini yakmakta.
Bu sistemin denetleme yapabildigini ve calistigina BIR IBARE.
En basitinden Cikma bir katalizor alip sadece deneyin HERSEYI KONTROL UZUN SURER AMA IKI boruyu kaynatmak uzun surmez KAYBEDECEK BISEY YOK .
ELEKTRIKSEL BIR SORUNUNUZ OLMADIGI TAKDIRDE Sistem bu uyariyi veriyorsa Mutlaka KARISIMIZNIZDA sorun var .
Oksizen sensorune 427 MV olarak SABIT Okutturma sansini LPG ciniz yapabiliyorsa Bir deneyin Iisk sonmesi gerekir.(TABIKI COZUM BU DEGIL BU SADECE TEST AMACLI)
Bu arada aracin aynisindan bir arkadastabn rica edip Baska bir beyini takip deneyin .
Ayni sorunu O beyinde veriyorsa karisim.
oKSIZEN SENSORUNDE HEPSI HEPSI 3 KABLO VAR VE BU BEYINE GIDIYOR Bu hatti kontrolde ettirin .
Bunun yaninda Once sadece Kucuk ve kolay basit Teknikler kullanin elektrikte kablolamada tekrar yapilandirma hep uzun surer .
ARTI ARACI TEST EDECEK CIHAZ BOSCH servisin degil bu arabaya Uygun olan TECH cihazinin KULLANILMASI.
Orjinal TECH cihazi ile araci KONTROL ETTIRIN
Referans cihazlar GENEL OBD mantigi ile calisir.
Tech cihazi sadece BU ARABALAR icin gecerlidir.
tech referans degerlerin disinda olan her sinyali digerleri gibi degil ORJINAL degerlerine gore okudugundan Cozumunuz daha HIZLI OLACAK .
Aracinizi egzaust emisyon Olcumu yapan bir yere goturup TEST etmesini saglayin
Cikan degerlerin Normale yakinmi olduguna bakin
Karisim ne sartlarda duzgun ?
Hersey normal arac FAKIRDE DEGIL YADA ZENGINDE DEGIL!
Tekrar araci test merkezinden Oksijen sensorunun NE OKUDUGUNA BAKIN
Kac Mv okuyor? Onunda sonuclarini cikartin hatta arac seyir halinde ikende ne kadar okudugunu kontrol ettirin .
Yakit Karisiminizda Mutlaka sorun var!!!!! Bu isik bu yuzden yaniyor
Sistem duzgun calisiyor ise yakmaz.
Kullanmis oldugunuz LPG sisteminin Devir ve O2 sensorundan sinyal referans olarak Aliniyormu ?
Bazi LPG sistemlerinde aracin standartta calisan Her sensorunden de paralel hat alip referans sinyali Tam anlami ile LPG dede kullanabiliyorlar.
O arada Referans sinyal bozuluyor olabilir.
LPG li aracin Uuzn sure benzinde kullanilmamasindan kaynaklanan durumdan dolayi Beyin sistemin Olmamasai gereken yakit ve deger seviyesinde calistigindan Bu hatayi direkt veriyor olabilir.
Sistem calisiyor cunki Once kontrol ediyor Ecu isik yaniyor sonra sonebiliyor daha sonra Referans sinyaller istenmeyenin disinda oldugundan araliksiz ariza isigini yakmakta.
Bu sistemin denetleme yapabildigini ve calistigina BIR IBARE.
En basitinden Cikma bir katalizor alip sadece deneyin HERSEYI KONTROL UZUN SURER AMA IKI boruyu kaynatmak uzun surmez KAYBEDECEK BISEY YOK .
ELEKTRIKSEL BIR SORUNUNUZ OLMADIGI TAKDIRDE Sistem bu uyariyi veriyorsa Mutlaka KARISIMIZNIZDA sorun var .
Oksizen sensorune 427 MV olarak SABIT Okutturma sansini LPG ciniz yapabiliyorsa Bir deneyin Iisk sonmesi gerekir.(TABIKI COZUM BU DEGIL BU SADECE TEST AMACLI)
Bu arada aracin aynisindan bir arkadastabn rica edip Baska bir beyini takip deneyin .
Ayni sorunu O beyinde veriyorsa karisim.
oKSIZEN SENSORUNDE HEPSI HEPSI 3 KABLO VAR VE BU BEYINE GIDIYOR Bu hatti kontrolde ettirin .
Bunun yaninda Once sadece Kucuk ve kolay basit Teknikler kullanin elektrikte kablolamada tekrar yapilandirma hep uzun surer .
ARTI ARACI TEST EDECEK CIHAZ BOSCH servisin degil bu arabaya Uygun olan TECH cihazinin KULLANILMASI.
Orjinal TECH cihazi ile araci KONTROL ETTIRIN
Referans cihazlar GENEL OBD mantigi ile calisir.
Tech cihazi sadece BU ARABALAR icin gecerlidir.
tech referans degerlerin disinda olan her sinyali digerleri gibi degil ORJINAL degerlerine gore okudugundan Cozumunuz daha HIZLI OLACAK .