NanoCharger Hakkında Yardım Lütfen.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ALoAzraiL

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
51
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar internette gezerken bu ürün dikkatimi çekti. Daha önceden bu ürünle ilgilenen yada bu ürünü tanıyan hakkında bilgisi olan arkadaşlarımız varsa lütfen bu ürün hakkında detaylı bir bilgi verebilirse çok mutlu olurum. Bu ürünü alayım mı almayayım mı ? kara veremedim gerçekten anlatıldığı gibi mi yoksa değil mi ? Şimdiden konuyu okuyan ve yardımcı olan arkadaşlarıma teşekkürler ederim. Saygılar dilerim.



NanoCharger ile...
Yakıt Tasarrufu ve Performansda Devrim
HER ZAMAN HAZIR OLUN
Daha tepkili bir gaz pedalı, daha atak bir motor mu istiyorsunuz? Yeni geliştirilen sistemlerden NanoCharger bunu size sağlayabiliyor. Bunun yanında yoğun trafikte gereksiz yakıt tüketimine de son veriyor.
Otomotiv piyasasında gün geçmiyor ki yeni bir ürün piyasaya çıkmasın. Dünyanın dört bir yanında daha iyi ne yapabiliriz amacıyla çalışan o kadar insan var ki. İşte bunun için uğraşan firmalardan biri de bu işe 30 yılını vermiş Atak Endüstri Grup. Motor yenileme ve mekanik işler üzerine ülkemizin önde gelen firması, bu bilgi ve birikimini yepyeni bir ürünle bizlere sunuyor: NanoCharger
NanoCharger, az yakıt tüketimi için yapılan onca uğraşa son verdiği gibi artan gaz tepkisiyle de artan bir performans sağlıyor. Peki nedir bu NanoCharger? Nasıl çalışır? Öncelikle belirtmek gerekir ki NanoCharger kesinlikle elektronik komplike bir ürün değildir. Benzin, LPG ya da Dizel, aracınızın motoru nasıl olursa olsun kolaylıkla bağlanabiliyor. Hem de bir iki dakikada geri dönüşüm yapılabilecek şekilde... NanoCharger, motorun emme manifoldunda hava emişine, westinghouse'a ya da turbo motorlarda wastegate'e, hiçbir şekilde orjinal aksama zarar vermeden paralel olarak bağlanabilen bir ürün.


ÇALIŞMA PRENSİBİ
Bütün otomobiller fazla trafikte hız yapmadıkları ya da devir çevirmedikleri halde çok yakıt tüketirler. Bunun sebebini biliyormusunuz? Hemen açıklayalım. Dur-kalk işlemi, aslında motorun en çok tork gerektirdiği durumlardır. Fazla yakıtın mekanik bir sebebi daha bulunuyor. Motorun dışarıdan hava almasını sağlayan gaz kelebeği, rölanti esnasında kapalıdır. Bu sırada motor, gerekli olan havayı karter havalandırmasından alır. Bu hava, tahmin edeceğiniz gibi yağlı, kirli ve sıcak bir havadır. Böylece yanma odasına giren sıcak ve oksijen fakiri havanın yanma gücü de oldukça azdır. Sağlıklı bir atmosferik motorda 14.8/1 olması gereken hva/yakıt karışımı (14.8 birim havaya 1 birim yakıt) böylece değer olarak çok aşağı düşecektir. Yeterli yanamayan yakıt egzozdan atılacaktır. Zaten dikkat ederseniz, motor rölanti esnasında egzozdan buharla birlikte çiğ yakıt atar. Motor ısındıkça bu atık miktarı artmaktadır.
Kalkış için gaz pedalına dokunduğunuz an, gaz kelebeği açılır ve enjektörlerin yakıt püskürtmesi artar. Emme manifoldu hava filtresinden gelen taze hava ile dolar ve piston vakumlama yapar. Ancak bu hareket ve reaksiyonlar esnasında milisaniyeler içinde yakıt bakımından zengin ve hava bakımından fakir bir karışım oluşur.
NanoCharger dur-kalk esnasında motorun pistonlarını taze hava ile besler ve bu sayede yakıtın tamamen yanmasını ve aynı yakıtla daha fazla kilometre yapılmasını, dolaysıyla ilk çekiş gücünün artmasını sağlar.
 

dtvolkan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
1,939
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bu konu hakkında çok yorum yapıldı. çok lazımsa gel ben sana vereyim.
 

ALoAzraiL

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
51
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar forumda aradım başka konular açılmış. Ben bakmadan konu açmıştım özür dilerim mod arkadaşlar konuyu silerlerse iyi olur. Bizim arkadaştada varmış hiç bir işe yaramıyor dedi faso fisoymuş :D
 

darkmoon

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ocak 2009
Mesajlar
6,668
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bir işe yaramıyor almanın eşiğinden döndüm o kadar çok forumda yazılar okudumki ilk önce almış adamlar ilk aldıklarında harika çekiş arttı diyorlar ama psikolojik sonra mesala aradan 3 ay geçiyor o harika diyen adam bir işe yaradığı yok aynı diyor
 

selim çakır

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
434
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ilk kalkışta aracın gaz yemesi biraz daha tepkili.durupt ilk harekete geçeceğiniz zaman 1,6 motorlar için söylüyorum arac eskisine oranla birazdaha atik kalkıyor.ben kullanıyorum sadece kalkışlarda yararlı. habereiniz olsun.ben menmunum.ama turbo gibi kesinlikle deyil fazla performans isteyenleri tatmin etmez.dediğim gibi aracın ilk hareketi biraz seri oluyor.yakıtta deyişme olmadı.üst viteslerde faydası yok.aracı şehir içi kullandığım için ben menmunum.
 

darkmoon

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ocak 2009
Mesajlar
6,668
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ama açıklama yap selim

1) senin aracın lpg li
2)seninki lpg charger değilmi gerçi mantığı aynıdır ama ufak farklılıklarda olsa bunu belirtmek gerekir..
 

VeCCtrA

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
3,126
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Hiç bir işe yaramıyor tamamen psikolojik :) Ankarada takan büyük ve merkezi bir servisin elemanlardan öğrendim. Ama patronları tam tersi öve öve bitiremiyordu :D İki tane takan bile varmış gaza gelip :kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst