VW TSI ve Astra Turbo Karşılaştırmaları

  • Konuyu başlatan salihcaglayan
  • Başlangıç tarihi
S

salihcaglayan

Bilgi Girilmemiş
Ynt: VW TSI ve Astra Turbo Karşılaştırmaları

Arkadaşlara ulaşamadım. En yakın zamanda görüşüp yüklemye çalışıcam. Drag yapmadılar eskişehir yolunda roll yaptılar oda bir kez.
Bu roccocular kendilerini ferrari falan sürüyor sanıyorlar. Bir kaç forum siteleri var oraya girseniz "of adamlar neler tokatlamış bu araba neymiş" dersiniz. Ama ne kanıt var nede başka bir şey.. S2000ler falan onlar için oyuncak (!)
 
D

drwaverunner

Bilgi Girilmemiş
Ynt: VW TSI ve Astra Turbo Karşılaştırmaları

Ben 1 Golf 1.4T 160hp beygir kullanıcısı arkadaşa 230km/sa hızları rahat gördüğümü söylediğimde kendisi bunun imkansız olduğunu 231km/sa'ten daha fazla çıkamadığını söyledi.


1.4TFSI - 160hp kullanıcısı arkadaşın birebir yazısıdır:

Bence golf'ü çok abartıyorsunuz, fabrikadan çıkmış haliyle herhangi bir sportifliği bulunmayan 200hp altında bir araçtan bahsediliyor ve hava direnci, hızın karesi oranında artar ki bu da 200km hızdan 220ye geçince yaklaşık %20 daha fazla direnç demektir. Benim arabam 160hp, maksimum hız fabrika değeri 220km/saat, ben 231 gördüm dijital ibrede, 11km de hata payı olsun. Yokuş aşağı 50-60 saniye daha zorlasan gideceği en fazla 240km/saattir.
 

astraowner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
3,338
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ynt: VW TSI ve Astra Turbo Karşılaştırmaları

rocco larda max tork 1500 devirde başlıyor bizde 1850  ancak 122 lik rocco 4000 de max torku kaybediyor bizimde 4850 devirde.160 lık rocco yine 1500-4500 aras max tork üretiyor.ancak bizim 1.6t 2200-5400 arası max torka üretiyor yani bu değerler astranın roll de daha iyi olmasını rocco nun 0-100 de daha başarılı olmasını sağlıyor.ayrıca stock 160lık rocco nun stock s2000 le kapışması imkansız s2000 s2000 6 sn gbi sürelerde 0-100 görüyor rocco en iyi şartlarda 7.8 den aşağı inemez
 

Djfree

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Ara 2010
Mesajlar
576
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
Ynt: VW TSI ve Astra Turbo Karşılaştırmaları

S2k ya ile kesinlikle rakip olamaz.
 
S

semsialtunbas

Bilgi Girilmemiş
Ynt: VW TSI ve Astra Turbo Karşılaştırmaları

2den 3üncü vitese geçişte çok vakit kaybediodum videoda dikkat etmişsinizdir yoksa fark daha da açılırdı, rollda rocco bi an öne atılır gbi oluyo yanımda işte o 2den 3e geçme anım  :D
 

astraowner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
3,338
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ynt: VW TSI ve Astra Turbo Karşılaştırmaları

drag da geç kalkış yapıorsnz gbi geldi yoksa videodan anlaşılmıoyrmu?
 
S

semsialtunbas

Bilgi Girilmemiş
Ynt: VW TSI ve Astra Turbo Karşılaştırmaları

draglarda sağlıklı bi sonuç elde edemedik dediğiniz gibi roccoda mekanik el freni olduğu için arkadaş el freniyle kalkıyodu benim öyle bi şansım olmadığı için geç kalıyodum
 

NewPa1n

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ara 2010
Mesajlar
1,523
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
40
www.opelsizasla.com
Ynt: VW TSI ve Astra Turbo Karşılaştırmaları

evet benimde videolarda dikkat ettiğim her vites değişiminde rocco öne atıyor kendini, bizim vites geçişleri zaten bayağı sert gibi. kalkıştada dediğiniz gibi el freni ile kalkması çok büyük bir avantaj yoksa bukadar rahat farkı açamaz, bide bizim araç 1 de çok patiye düşüyor ben açıkcası ayarlıyamıyorum bunu çözmek için sürekli TC kapalı tutumak lazım. elinize sağlık çok güzel videolar.
 

ulas79

Kayıtlı Kullanıcı
09-Aydın
Katılım
20 Ağu 2010
Mesajlar
15,327
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
Ynt: VW TSI ve Astra Turbo Karşılaştırmaları

NewPa1n link' Alıntı:
evet benimde videolarda dikkat ettiğim her vites değişiminde rocco öne atıyor kendini, bizim vites geçişleri zaten bayağı sert gibi. kalkıştada dediğiniz gibi el freni ile kalkması çok büyük bir avantaj yoksa bukadar rahat farkı açamaz, bide bizim araç 1 de çok patiye düşüyor ben açıkcası ayarlıyamıyorum bunu çözmek için sürekli TC kapalı tutumak lazım. elinize sağlık çok güzel videolar.

eğer tc yi kapatırsanız sürekli patinaja düşersiniz çünkü tc yani çekiş kontrolsistemi racın tekerleklerinin gereksiz dönmesini ve çekişten düşmesini engeller buda aracın patinaj yapmasını engellemek olur ama bu durumda araç kendini korumaya aldığından siz nekedar dip gaz yaparsanız yapın tc devrede olduğu için tekerleklere patinaja düşmeden gitmeyi sağlıyacağı gücün gitmesini sağlar buda hızlı kalkışı engeller.
 

NewPa1n

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ara 2010
Mesajlar
1,523
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
40
www.opelsizasla.com
Ynt: VW TSI ve Astra Turbo Karşılaştırmaları

açıklama için teşekkürler sn.ulaş79 Tc konusunu detaylı olarak biliyorum zaten, şunu demek istedim araçlarımızda sürekli TC açık olduğu için farkında olmadan gaza yüklensekte araç patiye düşmüyor, fakat bir süre TC siz sürerseniz bu duruma kısa sürede alışıp bir süre sonra daha seri kalkarsınız herşey alışma meselesi.
 
Üst