z16xe motor astra g ye katalizör iptali + headers uygulaması

piriulutan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
333
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
sonuç olara headers takınca bazı artı ve eksileriniz olacak. artı olarak çekis artması, performans artışı, güç artışı eksi olarak atran benzin sarfiyatı. ve size öncedende belirttiğim gibi orjinal egzost ile kullanacaksınız son susturucuda çok ani yüklenince hafif bir zırıltı. karar sizin
 

piriulutan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
333
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
bu arada buda supersprintin yaptığı astra g z16xe motor için headers 1000 tlnin üzerinde fiyatı var bilginize



projemiz tamamlanmıştır
 

forged&carbon

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
2,661
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
emegine saglik Piri.. yaptiklarini paylasman cok iyi...:good:

bende headers ile nacizane bir kac ek yapiyim..
ayni giris, cikis caplari olan ve ayni kalitede 2 4 - 2 - 1 ve 4 - 1 headersi karsilastirdigimizda 4 - 2 - 1 orta devir araliginda daha fazla guc ve tork vericek. ama 4 - 1 de yuksek devirlerde daha fazla guc ve tork vericektir.

agzina kadar dolu olan araclarda 4 - 1 tavsiye ediliyor, ama kesinlik yok.
fizikci arkadaslar ve/veya akiskanlar mekanigi dersi alanlar varsa yardimci olursa sevinirim..

ss headers btg de tam olarak 630 orocuk. :D:D

Piri tam destek hep destek.. artik sira remapte bence ;)
 
Son düzenleme:

piriulutan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
333
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
emegine saglik Piri.. yaptiklarini paylasman cok iyi...:good:

bende headers ile nacizane bir kac ek yapiyim..
ayni giris, cikis caplari olan ve ayni kalitede 2 4 - 2 - 1 ve 4 - 1 headersi karsilastirdigimizda 4 - 2 - 1 orta devir araliginda daha fazla guc ve tork vericek. ama 4 - 1 de yuksek devirlerde daha fazla guc ve tork vericektir.

agzina kadar dolu olan araclarda 4 - 1 tavsiye ediliyor, ama kesinlik yok.
fizikci arkadaslar ve/veya akiskanlar mekanigi dersi alanlar varsa yardimci olursa sevinirim..

ss headers btg de tam olarak 630 orocuk. :D:D

Piri tam destek hep destek.. artik sira remapte bence ;)

çok sağolasın Sarper.

ben üniversitede akışkanlar mekaniği dersi aldım eğer o mantıkla bakınca işe 4-2-1 headerslar daha başarılı ama 630 euroda 1500 tl civarına geliyor. onun için 4-1 bir headers 300 tl daha mantıklı geldi ama tabiki herkesin keyfine göre. ama şunu söylemekte fayda varki mutlaka 4-1 bile olsa standart manifolda göre çok farklı. remap tabiki yapacağım ama önce şu mantzel olayını bitireyim. sonra onuda yapıpı bırakacağım. sanırım 25-20 hp birşey veririr hepsi
 

forged&carbon

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
2,661
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
çok sağolasın Sarper.

ben üniversitede akışkanlar mekaniği dersi aldım eğer o mantıkla bakınca işe 4-2-1 headerslar daha başarılı ama 630 euroda 1500 tl civarına geliyor. onun için 4-1 bir headers 300 tl daha mantıklı geldi ama tabiki herkesin keyfine göre. ama şunu söylemekte fayda varki mutlaka 4-1 bile olsa standart manifolda göre çok farklı. remap tabiki yapacağım ama önce şu mantzel olayını bitireyim. sonra onuda yapıpı bırakacağım. sanırım 25-20 hp birşey veririr hepsi

agar egzoz un 4 - 1 headersi diger kaliteli 4 - 1 lerin yaninda devede kulak kaliyor.. ( gunahi da oyle :D )

ahh risse headersi :D

getimage.php3


remap ile beraber minimum 25 HP den az alirsan remapi yapana odeme yapma bence..:)

edit : 4 - 1 headersda hava akisi daha hizliymis.
 
Son düzenleme:

Kamikaze

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
316
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
çok sağolasın Sarper.

ben üniversitede akışkanlar mekaniği dersi aldım eğer o mantıkla bakınca işe 4-2-1 headerslar daha başarılı ama 630 euroda 1500 tl civarına geliyor. onun için 4-1 bir headers 300 tl daha mantıklı geldi ama tabiki herkesin keyfine göre. ama şunu söylemekte fayda varki mutlaka 4-1 bile olsa standart manifolda göre çok farklı. remap tabiki yapacağım ama önce şu mantzel olayını bitireyim. sonra onuda yapıpı bırakacağım. sanırım 25-20 hp birşey veririr hepsi

4-2-1 bisim araçlara olmuyor sensörlerden dolayı arıza lambası yakıyormus o nedenle en uygun sekli 4-1 diye duymustum bi dönem araştırdığımda.
 

forged&carbon

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
2,661
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
4-2-1 bisim araçlara olmuyor sensörlerden dolayı arıza lambası yakıyormus o nedenle en uygun sekli 4-1 diye duymustum bi dönem araştırdığımda.

4 - 2 - 1 de uymasi gerekiyor.. z16xe sonucta ;)
ufak tefek alistirma islemleri olabilir ama sonucta x14xe x16xe x16xel z16xe kapakta temel olarak ayni ve headerslar da olmasi lazim.. hatta z16xep yede olmasi lazim..;)
 

Kamikaze

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
316
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Astra GSI ler için felan varmış ama bisim z16xe için yoq diye biliyorum ve hatta ben araştırdığımda özel yaptırman gerekiyor denildi ve 4-1 yaptırmalısın yoksa sensörlerden dolayı sorun yasanıyormus söylenen bu ama sizinde dediğiniz gibi olabilir ben sadece fikrimi paylastım pek bilgi sahibi değil bu konu hakkında ;)
 
Üst