Serviste Kalması Gereken Araç Sahibine Otel veya Kiralık Araç

paroda

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Eki 2012
Mesajlar
818
Tepki puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
Borusan oto da bir rot balans için 6 saat beklediğimi bilirim....

Peki servis gelip aracı alıp ertesi gün teslim edemiyor mu ?
Veya... aracı alsalar, sorun çözülünce gidip alsanız...
servis danışmanı bu konuda hiç çözüm üretmedi mi ?
 

myugurge

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
2,451
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Anlamadığım şey şu herkes servisi babasının işletmesi gibi savunmuş buna bir anlam veremiyorum , Savaş abi öncelikle müşteri her zaman haklıdır bu isterse yeni gelen bir müşteri olsun isterse randevulu olup 1 gün önceden aracını bırakan müşteri olsun ne fark eder ?

O zaman ona göre usta çalıştır sende 10 tane ustanın 7 tanesini randevulu ve planlı olarak tamir edilecek araçlara ver 3 tanesinide böyle ansızın gelen araçlara

Bunu yapmazsan kaybeden sen , ustaların ve markan olur ben değil . Bak ne dedim ? Pejonun arabaları kıytırık ama servisi hepsine 10 basar dedim ne için ? Çünkü ben ne zaman gitsem anında aracım tamir edilip teslim edildi çok ağır kaza yaptığım zaman bile en fazla 3 hafta arabasız kaldım aynı kazayı opelle yapsaydım eminim ki 2 ay arabasız kalırdım

Benim bahsetmek istediğim şey bu işte ... Pratiklik ve çabukluk bir servisin ilk vizyon ve misyonu olmalı

800.000 tl siz bir araca para veripte dolmuşa binmenin ezikliğini yaşamadığınız için bilemezsiniz adama 1 tl bile olsa çok koyar dolmuşa binmek bence , kendi alın terimle aldığım arabam dururken dolmuşa neden bineyim üstelik 10 dakikalık bir bekleme için ?

saygılarımla
 

buraqh

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
3,938
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Opel servis olarak müşteri memnuniyetini hep geri planda tuttuğundan hem müşteri hemde marka değerini kaybediyor 2008 opel astra sedan aracımızın arka stopları henüz arac 2-3 aylıkken su almıştı bunun üzerine servise ilettik sadece fotoğraflarını çektiler sonrası malum ne arayan oldu ne soran ilerleyen tarihlerdede aracı sattık üzerinde durmadık ancak sıfır aracın stoplarının su alması garanti kapsamında değerlendirilecek bir durumken umursamadılar.. Şu an 2011 polo kullanıyorum sıfır aldım servisle ilgili daha önce opelle yaşadığım olaylardan dolayı önyargım vardı ancak gerçekten vw servisinde 2 yıldır hiçbir sıkıntı yaşamadım servise aracı bıraktığınız andan itibaren cep telefonunuza mesaj geliyor aracın teslim süresini belirtiyorlar herhangi bir aksaklıkta arayabileceğimiz numara yazıyor ve ertesi gün servis bakıma geldiğimizde servis danışmanının davranışlarına puan vermemizi istiyor 1 ay içerisinde ise doğuş otomotiv arıyor öyle ya da böyle volkswageninde eksikleri olabilir ancak opelden sonra ilgi ve alakaya hayran kaldım. Bir arkadaşım yıllık bakım için bursa doğuş otodan randevu almış gittiğinde ise aracın gün içerisinde hazır olmayacağını söylemişler arkadaşım araç istediğinde new beetle vermişler eğer ki aracınız kalacaksa ya kaskonuz ya da servis araç verebilir elimizde araç yok gibilerinden vermek istemeyip geçiştirirler o da ayrı konu.
 

Efkan ATALAY

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
297
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Anlamadığım şey şu herkes servisi babasının işletmesi gibi savunmuş buna bir anlam veremiyorum , Savaş abi öncelikle müşteri her zaman haklıdır bu isterse yeni gelen bir müşteri olsun isterse randevulu olup 1 gün önceden aracını bırakan müşteri olsun ne fark eder ?

O zaman ona göre usta çalıştır sende 10 tane ustanın 7 tanesini randevulu ve planlı olarak tamir edilecek araçlara ver 3 tanesinide böyle ansızın gelen araçlara

Bunu yapmazsan kaybeden sen , ustaların ve markan olur ben değil . Bak ne dedim ? Pejonun arabaları kıytırık ama servisi hepsine 10 basar dedim ne için ? Çünkü ben ne zaman gitsem anında aracım tamir edilip teslim edildi çok ağır kaza yaptığım zaman bile en fazla 3 hafta arabasız kaldım aynı kazayı opelle yapsaydım eminim ki 2 ay arabasız kalırdım

Benim bahsetmek istediğim şey bu işte ... Pratiklik ve çabukluk bir servisin ilk vizyon ve misyonu olmalı

800.000 tl siz bir araca para veripte dolmuşa binmenin ezikliğini yaşamadığınız için bilemezsiniz adama 1 tl bile olsa çok koyar dolmuşa binmek bence , kendi alın terimle aldığım arabam dururken dolmuşa neden bineyim üstelik 10 dakikalık bir bekleme için ?

saygılarımla

Sevgili arkadaşlar öncelikle ilgi ve alakanıza çok teşekkür ederim.

Alıntı yaptığım değerli arkadaşım durumu benim yerime fazlasıyla özetlemiş. Buna ilaveten dolmuşa binen insanları yadırgama veya başka bir amacım yok. Sadece çok ama çok özür dileyerek belirtmek istiyorum ki servisteki bir eşeklik ve cehalet yüzünden ben bu sıkıntıyı yaşamak zorunda değilim. Ne dedim ilk mesajımda? Daha önce 3 kez serviste onarım talebim açılmasına rağmen zaman sorunu sebebi ile onarım yapılamıyor ve böylesi bir ortama yönlendiriliyorum. Minibüse binmekten memnun olsaydım araba almazdım! Bu sebeple kuru edebiyat yapmasın kimse bana lütfen! Yine alıntı yaptığım arkadaşımın da dediği gibi belirtmek isterim ki ben de Peugeot 407 kullandım ve servisin unuttuğu bir detay yüzünden aynı gün içinde yetkili servis müdürünün sırf uzun yola çıkıyorum diye yetkili servisi 1 usta aracılığı ile akşam 19:30'da açtırıp onarım işlemimi gerçekleştirdiğini bilirim. Bunlar tamamen misyon ve vizyon ile alakalı konular.

Uzun lafın kısası, alternatif servisim yok. Gideceğim ilde sadece 1 servis var ve onun da tavrı malum. Benim yerimde olsanız ne yapardınız'ı sordum...

Herkese tekrar tekrar teşekkür ediyorum.
 
Son düzenleme:

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,525
Tepki puanı
259
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Anlamadığım şey şu herkes servisi babasının işletmesi gibi savunmuş buna bir anlam veremiyorum , Savaş abi öncelikle müşteri her zaman haklıdır bu isterse yeni gelen bir müşteri olsun isterse randevulu olup 1 gün önceden aracını bırakan müşteri olsun ne fark eder ?

O zaman ona göre usta çalıştır sende 10 tane ustanın 7 tanesini randevulu ve planlı olarak tamir edilecek araçlara ver 3 tanesinide böyle ansızın gelen araçlara

Bunu yapmazsan kaybeden sen , ustaların ve markan olur ben değil . Bak ne dedim ? Pejonun arabaları kıytırık ama servisi hepsine 10 basar dedim ne için ? Çünkü ben ne zaman gitsem anında aracım tamir edilip teslim edildi çok ağır kaza yaptığım zaman bile en fazla 3 hafta arabasız kaldım aynı kazayı opelle yapsaydım eminim ki 2 ay arabasız kalırdım

Benim bahsetmek istediğim şey bu işte ... Pratiklik ve çabukluk bir servisin ilk vizyon ve misyonu olmalı

800.000 tl siz bir araca para veripte dolmuşa binmenin ezikliğini yaşamadığınız için bilemezsiniz adama 1 tl bile olsa çok koyar dolmuşa binmek bence , kendi alın terimle aldığım arabam dururken dolmuşa neden bineyim üstelik 10 dakikalık bir bekleme için ?

saygılarımla

Uğur ne işle meşgulsün bilmiyorum ama müşteri her zaman haklı değildir. Senin aracın yapılırken araya işleri kısa diye veya müşterinin acelesi varmış diye başka araçlar alırlarsa ne yaparsın? Bir iş yeri sahibi olsan acil durumlar için kaç tane yedek eleman bulundurursun? Pejo servisinden çok memnunken neden Opel'e geçtin? Bu tür soruların cevabını bana değil kendine sor, ama elini vicdanına koyarak sor. Yedek usta işi sirkülasyonu az olan taşrada olabilir ama özellikle yoğun müşteri potansiyeli olan yerlerde iş görmez, gerçekci olalım bizim boşta gezen insanlarımızın bile işleri hep aceledir o nedenle sıra beklemeyi hiç sevmezler. Ne yazık ki yalan söyleye söyleye toplum olarak inanılırlığımızı her geçen gün hızla kaybediyoruz o nedenle kim bana işim acele müsaade edermisiniz derse artık inanmıyorum şüpheyle bakıyorum :(.
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,525
Tepki puanı
259
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Sevgili arkadaşlar öncelikle ilgi ve alakanıza çok teşekkür ederim.

.........Sadece çok ama çok özür dileyerek belirtmek istiyorum ki servisteki bir eşeklik ve cehalet yüzünden ben bu sıkıntıyı yaşamak zorunda değilim. Ne dedim ilk mesajımda? Daha önce 3 kez serviste onarım talebim açılmasına rağmen zaman sorunu sebebi ile onarım yapılamıyor ve böylesi bir ortama yönlendiriliyorum. ........
Uzun lafın kısası, alternatif servisim yok. Gideceğim ilde sadece 1 servis var ve onun da tavrı malum. Benim yerimde olsanız ne yapardınız'ı sordum...

Herkese tekrar tekrar teşekkür ediyorum.
Yaşananlar gerçekten üzücü, ilk mesajımda da dediğim gibi keşke servis görevlisi bir araç ayarlayıp mağdur ettiği müşterisine jest yaparak gönlünü alabilseydi. Hayatta herşey maddiyattan ibaret değildir. Yerine göre özür dilemek, güzel bir çift söz söylemek, samimi bir yaklaşım, yapılan bir jest bir çok olumsuz sorunu çözer.
 

lampard

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2007
Mesajlar
3,683
Tepki puanı
1
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
madem dolmusa binmek istemiyosunuz ve servis ilk degerlendirmesinde parca degisininden bahsetmediyse goturun bir ozel servise silikon ile sorununuzu 3-5 liraya halledin zaten birkac gune garantiniz de bitiyor servisle bosuna stres yasamissiniz.servislerin sacma sapan tutumlarini bilmeyen yok zaten

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

ilker_yusuf

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Mar 2013
Mesajlar
1,734
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Kuzen ayna camı için niye beklettiler ki... ben geçen hafta aynca camlarımı 5-6 kere söktüm 2 tane klips tutuyor zaten.
 

RespecT

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
3,105
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bu gibi durumlarda fikirler değişebilir .Yasal olarak haklar nelerdir onları bilerek konuşmak gerekir.Bu konuda bilgim yok , araştırmadım ama 24 saat dolmadan otel ya da aracı servise transfer için maliyet karşılama zorunlulukları olacağını sanmıyorum.
Yasal olarak zorunlulukları yok ise sadece kuru gürültü çıkarabilirsiniz serviste.
Yasal olarak zorunlulukları var ise durumu belgeleyip hakkınızı ararsınız.
 
Üst